کد خبر : 197854
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 17:05
-

نجاریان: می خواهند فوتسال عقبگرد داشته باشد/ساختمان فدراسیون دولتی نیست که آن را بفروشند

نجاریان: می خواهند فوتسال عقبگرد داشته باشد/ساختمان فدراسیون دولتی نیست که آن را بفروشند

عضو سابق هیات رئیسه فوتسال از اقدام فدراسیون فوتبال گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد بحث انحلال سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ فوتسال ۱۲ سال پیش تشکیل شده و رئیس فدراسیون نمی‌تواند یک شبه آن را منحل کند. بخشی از افتخارات فدراسیون فوتبال برای فوتسال است و با انحلال آن و رفتن سازمان لیگ زیر نظر کمیته مسابقات به همان ۲۰ سال قبل برمی‌گردیم. کارت بازی ها توسط فوتبالی‌ها صادر می‌شود و فوتسالی ها اختیاری از خود ندارند‌.

وی افزود: فوتسال الان به یک سازمان مستقل تبدیل شده و کارش را به خوبی انجام می‌دهد اما با این اتفاق از مسیرش منحرف می شود.

 نجاریان با اشاره به خبر فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت: متاسفانه آقای عزیزی خادم تصمیم گرفته برای بدهی‌های زیاد فدراسیون دو ساختمان فوتسالی ها که با هزینه خود باشگاه ها خریداری شده را به فروش بگذارد. ما در زمانی که در هیئت رئیسه سازمان لیگ بودیم ورودی آن را چند برابر بیشتر کردیم و باشگاه‌ها به خاطر اینکه قرار است با آن ساختمان خرید شود گلایه نکردند اما حالا می خواهند همین ساختمانی که برای فوتسالی هاست را بفروشند که اقدامی غیرقانونی است و اجازه این کار را ندارد.

 نجاریان در پایان تاکید کرد: ساختمان سازمان لیگ فوتسال دولتی نیست که حالا بخواهند برای پرداخت بدهی های فدراسیون آن را به فروش برسانند‌ این ساختمان خصوصی است و متعلق به باشگاه هاست و فروش آن غیرقانونی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.