کد خبر : 197879
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 12:34
-

جنتی: شاید بهتر است در رشته‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که به باشگاه‌ها احترام می‌گذارند

جنتی: شاید بهتر است در رشته‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که به باشگاه‌ها احترام می‌گذارند

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت، مدیران این باشگاه به این فکر می‌کنند که بهتر است در رشته‌ای سرمایه‌گذاری کنند که به نظرات آنها احترام گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا جنتی درخصوص فروش ساختمان سازمان لیگ توسط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این دو ساختمان از املاک سازمان لیگ فوتسال است و زمانی که از پول باشگاه‌های فوتسال خریداری شده، اصلاً فروش آن معنی ندارد. مگر فدراسیون فوتبال از پول و پاداش دریافتی از AFC و فیفا، کمکی به باشگاه‌های فوتسال می‌کند که آنها باید برای رفع مشکلات فدراسیون، دفتر اداری سازمان لیگ را بفروشند؟

جنتی در ادامه انتقادات خود از مدیران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بهتر است دوستان در فدراسیون فوتبال، راه‌های معقول‌تری برای مشکلات مالی خود در نظر بگیرند؛ نه اینکه آسان‌ترین راه را دنبال کنند. بنده منتخب باشگاه‌ها در هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم و با توجه به حفظ منافع باشگاه‌ها اعلام می‌کنم تحت هیچ شرایطی، صورتجلسه‌ای را درباره این موضوع امضا نخواهم کرد.
 

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به تأسیس سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: با تلاش اهالی فوتسال و حدود ۱۵ سال قبل، مؤسسه سازمان لیگ فوتسال ایران برای بهبود اوضاع فوتسال کشور تشکیل شده است و منطقی نیست که این سازمان، یک شبه و با تصمیمی غیرکارشناسی کمرنگ شود.

جنتی با بیان اینکه باشگاه گیتی‌پسند از بخش خصوصی بوده و ۱۱ سال است که در فوتسال فعالیت می‌کند،گفت: اگر قرار است از فدراسیون هم نامهربانی ببینیم، پس برای ماندن در فوتسال هم تأمل کرده و فکر می‌کنیم شاید بهتر است این هزینه را در فدراسیون و رشته‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که حداقل به باشگاه‌ها و نظرات آنان احترام بگذارند. 

جنتی با اشاره به نشست خود با رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: حدود دو هفته قبل که در محل آکادمی فوتبال، به همراه سایر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با عزیزی خادم جلسه داشتیم، او حمایت خود را از سازمان لیگ فوتسال و هیئت رئیسه آن اعلام کرد، اما جای تعجب دارد که حالا شاهد تصمیمات دیگری هستیم. پیشنهاد می‌کنم اگر قرار است اتفاقی بیفتد، همه باشگاه‌های فوتسال را به یک جلسه مشورتی دعوت کنند تا برای حفظ جایگاه فوتسال و تیم ملی، قبل از جام جهانی همدلی صورت بگیرد، نه اینکه با این تصمیمات به اختلافات دامن زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

مگه شما به فوتسال اصفهان احترام گذاشتین؟
همش یه مشت غریبه رو حمایت کردین.
دست بالای دست بسیاره