کد خبر : 197948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 14:39
-

نگاهی به وعده انتخاباتی عزیزی خادم؛

از درآمد ۱۰ میلیون یورویی تا فروش ساختمان فوتسال/ خبری از شفاف‌سازی نیست؟

از درآمد ۱۰ میلیون یورویی تا فروش ساختمان فوتسال/ خبری از شفاف‌سازی نیست؟

شهاب‌الدین عزیزی خادم که مدعی درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال بود و صحبت از ارقام میلیون یورویی می‌کرد، به تنها دارایی فوتسال چوپ حراج زده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «تدوین برنامه‌ای استراتژیک و بازاریابی مدون که چیزی حدود ۱۰ میلیون یورو یا چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد پیش‌بینی کرده‌ایم». این ادعایی بود که شهاب‌الدین عزیزی خادم در مناظره انتخاباتی‌اش مقابل دو رقیب دیگر یعنی مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی درباره درآمدزایی سالیانه برای فدراسیون فوتبال مطرح کرد. ادعایی که اکنون به نظر می‌رسد فروش دارایی‌های فدراسیون فوتبال بخشی از این برنامه‌های استراتژیک رئیس جوان فدراسیون بوده است.

ظاهراً اما فروش دارایی‌های فدراسیون فوتبال استراتژی امروز عزیزی خادم و هیئت رئیسه همراهش برای عبور از بحران مالی فوتبال است. آن هم در شرایطی که آنها با شعار و اهداف اقتصادی وارد فوتبال شدند و حالا به نظر می‌رسد برنامه ویژه‌ای ندارند. ابتدا که ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شد و حالا ساختمان سازمان لیگ فوتسال به چوب حراج گذاشته شده است. هرچند اقدامات قضایی شستا علیه فدراسیون مربوط به دوره عزیزی خادم نبود، با این حال او به عنوان رئیس فدراسیون این زمان را تا ۱۶ فروردین که سند به نام شستا بخورد، فرصت جلوگیری از این اقدام را داشت که اقدام لازم صورت نگرفت.

فدراسیون فوتبال که با شعار عزیزی خادم قرار بود با شفافیت همراه شود، پس از یکی از مهم‌ترین جلسات هیئت رئیسه‌اش به دور از شفافیت عمل کرد. جایی که مخابره اتفاقات هیئت رئیسه به این شکل انجام شد که جلسه برگزار شده بیش از ۳۰ مصوبه داشته، اما فقط ۱۱ مصوبه آن به صورت رسمی رسانه‌ای شد. ظاهراً در این جلسه یکی از مهم‌ترین تصمیمات درباره سازمان لیگ فوتسال گرفته شده که آن هم انحلال این تشکیلات است که البته این تنها اقدام نیست. گویا قرار است ساختمان سازمان لیگ فوتسال هم که دو کوچه با فدراسیون فوتبال فاصله دارد، به فروش برسد و چوب حراج به این ساختمان زده شود. ساختمانی که با درآمدهای فوتسال و کمک‌های صورت گرفته از باشگاه‌ها خریداری شد، اما گفته می‌شود سند آن به نام فدراسیون فوتبال است.

درباره فروش این ساختمان، فدراسیون فوتبال و مسئولان آن هنوز هیچ موضع رسمی اعلام نکرده‌اند. تنها واکنش در این باره صحبت‌های مهرداد سراجی، رئیس کمیته فوتسال بود که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده بود قرار است فوتسالی‌ها به ساختمانی جدید بروند، اما جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشد. در این چند روز هم که صحبت انحلال سازمان لیگ فوتسال و فروش ساختمان آن بین اهالی فوتسال پیچیده، فدراسیون هیچ واکنشی نشان نداده تا بازهم شفافیت حلقه گمشده این روزهای فدراسیون باشد. آن هم فدراسیونی که رئیس جوانش قول درآمدهای ۱۰ میلیون یورویی یا ۳۰۰ میلیارد تومانی داده بود، اما حالا برای عبور از مشکلاتش دارایی‌هایش را به فروش گذاشته است. شاید اگر فدراسیون سکوت محض خود را بشکند مشخص می‌شود که به چه دلیل ساختمان فوتسال فروخته خواهد شد و چرا خبری از درآمدزایی و محقق شدن شعارهای قشنگ پیش از انتخابات نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.