کد خبر : 197929
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 11:18
-

مشاور فنی برگزاری پلی‌آف آسیا در گفتگو با Fut5al:

تقدیر و تشکر تایلندی‌ها از میزبانی امارات در پلی‌آف جام‌جهانی/ اماراتی‌ها وظیفه‌ای در قبال کف‌پوش نداشتند

تقدیر و تشکر تایلندی‌ها از میزبانی امارات در پلی‌آف جام‌جهانی/ اماراتی‌ها وظیفه‌ای در قبال کف‌پوش نداشتند

ابوالفضل خدابنده‌لو از تقدیر و تشکر کمیته فوتسال تایلند از اماراتی‌ها بابت قبول میزبانی پلی‌آف صعود به جام‌جهانی لیتوانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل خدابنده‌لو مدیر اجرایی ایرانی کمیته فوتسال تایلند و مشاور فنی برگزاری پلی‌آف صعود به جام‌جهانی لیتوانی در خصوص خبر سهم ۲هزار دلاری هر یک از چهار کشور شرکت‌کننده در این مرحله، بابت خط‌کشی سالن برگزاری مسابقات در امارات به Fut5al گفت: زمانی که AFC اعلام کرد که این پلی‌آف باید به سرعت و در کوتاهترین مدت زمان به صورت رفت و برگشت برگزار شود، هیچ کدام از کشورهای شرکت‌کننده و حتی قطر در شرایطی نبودند که بتوانند میزبان شوند اما کشور امارات در این شرایط محبت کرد که میزبانی را پذیرفت و فدراسیون فوتبال تایلند از فدراسیون این کشور تقدیر و تشکر کرد.

او ادامه داد: اماراتی‌ها هر کاری از دستشان برآمد را انجام داده و می‌دهند. فدراسیون امارات چون شرایط شارجه از لحاظ کرونا نسبت به دبی بهتر بود تصمیم گرفت که بازی‌ها در خورکافان شارجه برگزار شود تا رقابت‌ها در بالاترین سطح از امنیت سلامتی بازیکنان انجام شود.

مشاور فنی برگزاری پلی‌آف صعود با اشاره به مولتی بودن سالن خورکافان تاکید کرد: این سالن کاربری‌ چند رشته‌ای داشت که ما به همراه تیم‌های شرکت کننده درخواست درست کردن زمین را کردیم و آنها هم اجازه دادند که زمین را ما تعمیر کنیم. امارات در اینجا وظیفه‌ای نداشت و ما موظف به پرداخت هزینه بودیم که با تصمیم جمعی این اقدام صورت گرفت و الحمدالله نیز امروز تمام شد.

خدابنده‌لو بار دیگر از میزبانی امارات تقدیر کرده و گفت: تمامی امکانات در حد بسیار مطلوب برای تیم‌های شرکت‌کننده فراهم شده و ما از امارات متشکریم که میزبانی بسیار خوبی از همه تیم‌ها خصوصا تایلند داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.