کد خبر : 197945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 14:34
-

تمجید شمسایی از دوران تیم‌ملی با خسوس و انتقاد از عدم پشتوانه‌سازی ناظم‌الشریعه

تمجید شمسایی از دوران تیم‌ملی با خسوس و انتقاد از عدم پشتوانه‌سازی ناظم‌الشریعه

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تیم‌ملی فوتسال ما از سال ۲۰۱۶ پشتوانه سازی نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با مشخص شدن تیم‌های اول تا ششم لیگ برتر فوتسال از یک سو و نزدیک شدن به زمان جام جهانی فوتسال از سوی دیگر، بعضی از نگرانی‌ها بابت آمادگی بازیکنان تیم ملی در جام جهانی و بالا بودن میانگین سنی ملی‌پوشان افزایش یافته است.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال چندی پیش اظهار کرد که لیگ برتر بازیکن جوانی که بتواند به تیم‌ملی در جام‌جهانی کمک کند، معرفی نکرده است و به نوعی از عدم پشتوانه سازی باشگاه‌ها در فوتسال گلایه داشت.

این در حالی است که وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند که با این تیم نایب قهرمان لیگ شد، می‌گوید تیم‌ملی ما هم از سال ۲۰۱۶ پشتوانه سازی نکرده است.

شمسایی که امروز میهمان برنامه شبکه پنج تلویزیون بود، در واکنش به اظهارات ناظم الشریعه گفت: احترام خاصی برای آقای «برانکو ایوانکوویچ» قائلم چون نقش تعیین کننده‌ای در فوتبال ایران داشت. وقتی برانکو بعد از جام‌جهانی آلمان از تیم ایران رفت، مربیان بعدی همه فنا شدند چون پشتوانه‌سازی نکردیم. علی دایی، امیر قلعه‌نویی و سایر مربیان فنا شدند اما «کارلوس کی روش» این مقوله را در هشت سال خوب پیاده کرد.

وی ادامه داد: در فوتسال ما هم همین اتفاق افتاد. آدم‌های زیادی نقش کلیدی و تعیین کننده داشتند مثل درودگر، شمس. دو مربی خارجی در فوتسال ما آمدند که یکی را به دبستان و یکی را به دانشگاه تشبیه می‌کنم. این دو مربی «ژوراندینو» و «خسوس کاندلاس» بودند. بعد از جدایی ژوراندینو، نسل فوتسال ما به به خسوس رسید و وقتی خسوس هم رفت، ناظم‌الشریعه سرمربی شد و همان تیم را مدیریت و تاکتیک خودش را پیاده کرد که در جام‌جهانی سوم شدیم.

کاپیتان پیشین تیم‌ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی ما از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ پشتوانه سازی نکرد. نسل فوتسال ما دارد در سن ۳۱ تا ۳۳ می چرخد. امیدوارم پشتوانه خوبی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نامدار چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

وحید شمسایی تو خودت اومدى گیتى هر چى بازیکن ٣٢ و ٣٣ ساله بود آوردى گیتى حالًا به جوانگرایى تیم ملى گیر دادى ؟!! چرا خودت از جوان ها استفاده نکردى که خودت با ۴۵ سال سن تو زمین راه برى ؟!! دیگه سیابازى نکن