کد خبر : 197939
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 12:11
-

شمسایی: دست مسئولان گیتی‌پسند برای انتخاب سرمربی باز است/ کشاورز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است/ بازیکنان مد نظر ناظم‌الشریعه، همگی سالم هستند!

شمسایی: دست مسئولان گیتی‌پسند برای انتخاب سرمربی باز است/ کشاورز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است/ بازیکنان مد نظر ناظم‌الشریعه، همگی سالم هستند!

سرمربی گیتی‌پسند درباره مسائل مختلفی پیرامون این تیم توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ‌برتر در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم به عنوان سرمربی روی نیمکت گیتی پسند خواهد نشست یا جدا خواهد شد، اظهار داشت: من سال گذشته قراردادی با باشگاه گیتی‌پسند بستم و تا آخرین روز بازی‌ها هم به همراه کادرم تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم به کار گرفتیم. امسال از نظر فوتبالی اتفاقات بالا و پایین زیادی برای من افتادند. به هر حال مسابقات لیگ‌برتر امسال تمام شد. باشگاه گیتی‌پسند یک مجموعه بسیار بزرگی است که با یک تیم بسیار حرفه‌ای در آن کار کردم. از اعضای هیئت‌مدیره گرفته تا مالک باشگاه، لحظه به لحظه کار‌های ما را زیر نظر داشتند و هر امکاناتی که می‌خواستیم را در اختیار ما قرار دادند. به همین دلیل هیچ عذر و بهانه‌ای ندارم؛ زیرا با یک مجموعه بسیار حرفه‌ای کار کردم. قرارداد من با باشگاه گیتی پسند دیگر تمام شده و دست مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است.

 

*امسال اتفاقات بسیار عجیب و غریبی برای من در گیتی‌پسند افتاد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: ماندن یا نماندن من در گیتی پسند، اصلا مهم نیست. مهم آن است فردی که می‌خواهد در یک مجموعه کار کند با صداقت باشد. من هم سعی کردم به همراه همکارانم این کار را انجام دهم. به هر حال امسال اتفاقات بسیار عجیب و غریبی برای من افتاد که در این ۲۰ و اندی سال زندگی ام تا به حال چنین تجربه‌ای را کسب نکرده بودم. مثلا به یک باره ۵ نفر از بازیکنانم مصدوم شدند که دیگر نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

 

*دست مسئولان باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی باز است

شمسایی بیان کرد: ما روز اول تمام بازیکنانی که مد نظرمان بودند را توانستیم به خدمت بگیریم. وقتی موفق شدیم ۱۶بازیکن تاپ برای تیممان بگیریم با کادرم صحبت کردم که حالا چگونه ۱۲بازیکن را برای بازی‌ها انتخاب کنم. وقتی بازی‌های لیگ به روز‌های پایانی رسید، به زور تعداد بازیکنانم به ۱۰ نفر می‌رسیدند. در هر صورت این مشکلات هم جزئی از زندگی است و باید با آن کنار می‌آمدم. خدا را شاکرم که تمام توانم را برای موفقیت گیتی‌پسند به کار گرفتم. به هر حال فوتبال همین است و همان طور که گفتم باشگاه گیتی‌پسند حق دارد هر سرمربی که مد نظرش است را انتخاب کند؛ زیرا دست مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است.

 

*شیوع کرونا میزان مصدومیت‌های بازیکنان را بالا برده است

با وجود بازیکنان ملی‌پوش زیادی که در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مصدوم شده‌اند، معلوم نیست که این بازیکنان به جام‌جهانی می‌رسند یا خیر؛ شمسایی درباره این موضوع گفت: من با یکی از پزشکان بزرگ کشورمان صحبت می‌کردم و او به من گفت وقتی کرونا در تمام دنیا شیوع پیدا کرد، باعث شد مصدومیت‌ها هم افزایش پیدا کنند. باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا مثل لیورپول، چلسی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم بعد از شیوع کرونا تعداد بازیکنان مصدومشان افزایش پیدا کرد. این موضوع در کشور ما هم به وجود آمد و شاید بتوان گفت بنده نسبت به دیگر تیم‌ها بد شانس‌تر بودم؛ زیرا در طول فصل بازیکنان بزرگی مثل قدرت بهادری، وحید شفیعی، میثم برمشوری، بهروز جعفری و سروش احمدنیا را از دست دادم.

 

*بازیکنان مد نظر ناظم‌الشریعه، همگی سالم هستند

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان عنوان کرد: مهدی کریمی، بازیکن ارزشمند تیم‌ملی که در سن‌ایچ ساوه بازی می‌کند هم به خاطر پارگی رباط صلیبی پا فصل را از دست داد. در مجموع من مطمئن هستم بازیکنان مد نظر ناظم‌الشریعه، همگی سالم هستند. درست است که در تیم ما ۴ بازیکن ملی‌پوش مصدوم هستند، اما هیچ موقع فوتسال با ۴، ۵ بازیکن جلو نمی‌رود. به هر حال تا شروع جام‌جهانی زمان زیادی باقی مانده است و بازیکنان می‌توانند تا آن موقع استراحت کرده و خودشان را برای این رقابت‌ها به خوبی آماده کنند. امیدوارم برنامه‌هایی که ناظم الشریعه برای مسابقات جام‌جهانی در ذهن دارد، به خوبی انجام شده و فدراسیون فوتبال هم باید تمامی امکاناتی که سرمربی تیم ملی می‌خواهد را در اختیار او قرار دهد.

 

*فدراسیون فوتبال بودجه خوبی برای تیم‌ملی فوتسال در نظر گرفته است

شمسایی درباره بازی‌های دوستانه تیم‌ملی که قرار است قبل از شروع مسابقات جام‌جهانی انجام شوند، بیان کرد: امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای که کمیته فوتسال برای تیم ملی برنامه ریزی کرده، عملیاتی شوند. بالاخره باید قبول کنیم که دنیا درگیر کرونا است. وقتی می‌گویند شیوه کنترل کرونا در اروپا با آسیا متفاوت است، در همین موضوع دیده می‌شود. حدود ۲۰روز پیش بود که مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به پایان رسید. آن هم در شرایط سخت شیوع کرونا، اما از آن طرف می‌بینیم که در آسیا مسابقات جام ملت‌ها به کل لغو می‌شوند. این همان تفاوت‌هایی است که شیوع کرونا در اروپا و آسیا به وجود آورده است. در هر صورت امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای که کمیته فوتسال برای تیم ملی در نظر گرفته، به خوبی عملیاتی شده تا بتوانیم با دست پر به جام جهانی برویم. حتی من شنیده ام مسئولان فدراسیون فوتبال بودجه‌ای را هم برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته اند تا ملی پوشان بتوانند خودشان را به خوبی برای مسابقات جام جهانی آماده کنند.

 

*کشاورز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره این که قرار است محمد کشاورز هم به کادر فنی تیم‌ملی اضافه شود، گفت: محمد کشاورز یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ فوتسال ایران است. در کنار ناظم‌الشریعه وجود افرادی چون محمدرضا حیدریان و محمد کشاورز می‌تواند تجربه نیمکت تیم‌ملی را به واسطه بازی کردن این مربیان در جام‌جهانی بسیار بالا ببرد. به نظر من کشاورز می‌تواند کمک حال بسیار خوبی برای ناظم‌الشریعه در مسابقات جام‌جهانی باشد. دستیاران ناظم‌الشریعه از نظر اسمی آدم‌های بسیار بزرگی هستند و می‌توانند پتانسیل نیمکت تیم‌ملی را در بازی‌های جام‌جهانی بسیار بالا ببرند.

 

*کیفیت مسابقات لیگ امسال خیلی بالا بود

شمسایی درباره نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ‌برتر اظهار داشت: امسال لیگ برتر فوتسال خیلی خوب و جذاب برگزار شد. مهره‌های تاثیرگذار زیادی در تیم‌ها وجود داشتند که باعث شد کیفیت رقابت‌های لیگ، بسیار بالا برود. در هر صورت وقتی شما در هر بازی هیچ حاشیه امنی برای برد ندارید و ثانیه‌ها در بازی تاثیرگذار هستند، نشان می‌دهد که کیفیت مسابقات لیگ امسال چقدر بالا بود. بازی‌های لیگ‌برتر امسال در ۲ گروه ۷ تیمی شروع شد و بعد از آن رقابت‌ها شکل دوره‌ای به خود گرفت. اول به آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ‌برتر فوتسال به خاطر برنامه‌ریزی‌های خوبی که برای مسابقات انجام داد، یک خسته نباشید جانانه عرض می‌کنم.

 

*به مجموعه مس سونگون بابت قهرمانی در لیگ تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: همچنین به تمامی تیم‌هایی که از روز اول تا آخرین روز جنگیدند، خسته نباشید می‌گویم. در آخر هم یک خسته نباشید ویژه عرض می‌کنم به مجموعه بزرگ باشگاه مس سونگون اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه که توانستند در مسابقات لیگ‌برتر عنوان قهرمانی را به دست آورند. دوم هم به سعید احمد عباسی، بازیکن تیمم تبریک می‌گویم که موفق شد عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

وحید شمسایی خیلى زشته وقتى بازیکنان گیتى باشند همه مصدوم و مجروح میشن وقتى بازیکن تیم ملى میشن همه سالم و سرحال؟!! چقدر سیابازى میکنى؟!! تاکى میخواى ضعف فنى و مدیریتى خودت را پنهان کنى؟!! این همه ملى پوش توى گیتى دست کور مادر زاد هم بود الان دوم شده بود !!