کد خبر : 197921
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 9:57
-

سقوط ایمان عین عدالت بود!

سقوط ایمان عین عدالت بود!

مدیر تیم فوتسال ایمان شیراز، سقوط تیمش از لیگ برتر را عین عدالت ارزیابی و در عین حال از آنچه بی مهری مسئولان نسبت به این تیم تعبیر می‌کرد، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید خبازیان افزود: اگر تصمیمی مبنی بر افزایش تیم های لیگ برتر به ۱۶ تیم برای فصل آینده گرفته نشود، فوتسال شیراز دیگر تیمی در لیگ برتر نخواهد داشت. تا کنون هم هیچ صحبت جدی در خصوص افزایش تعداد تیم ها نشده و نمی شود روی چنین فرضیه ای حساب کرد. باید منتظر بمانیم.

خبازیان گفت: در سالی که گذشت، اشخاص زیادی برای نگه داشتن سهیمه لیگ برتر تلاش کردند اما متاسفانه حالا دیگر از فوتسال زده شده اند. امسال به قدری سختی کشیدیم، به حدی تحت فشار بودیم که شاید در طول زندگی مان سابقه نداشت. نمی خواهم فرد خاصی را در سقوط این تیم مقصر بدانم، اما فوتسال و فوتبال شیراز برای مسئولان این شهر اهمیتی ندارد.

او ادامه داد: انتظار داشتیم نمایندگان مجلس، استاندار، شهرداری ها، فرماندار و سایر مسئولان رده بالا بیایند و کمک کنند، حتی در حد روحیه دادن و یا تامین یکی از مخارج ما مانند اجاره سالن، هتل، پروازها و هزینه هایی که کمی خیال ما را آسوده کند. آنها می توانستند بخشی از این بار سنگین را از دوش ما بردارند ولی دریغ کردند. هیچکس پیشقدم نشد.

خبازیان افزود: فقط رئیس اداره ورزش و جوانان استان پیش از عید مقداری کمک مالی کردند و یکی دو هفته پیش هم آقای هنرپیشه رئیس هیئت آمدند سر تمرین و به بچه ها پاداش دادند. باز هم دستشان درد نکند که حداقل به فکر تیم بودند. آقای حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز هم برای خیلی از بازی ها به سالن آمدند و حضورشان روحیه بخش بود. وظیفه ماست که از کسانی که به فکر تیممان بوده اند، تشکر کنیم. اما از کسانی که کاری از دستشان بر می آمد و انجام ندادند، گلایه مندیم.

مدیر تیم ایمان افزود: صحبت های ما خیلی تکراریست و هواداران هم از این حرف ها خسته شده اند. باید بگویم حد و اندازه ما همین بود و نمی توانیم توقع داشته باشیم مانند تیم هایی که خوب حمایت می شوند و خوب هزینه می کنند، نتیجه بگیریم. این نه منطقی است و نه عادلانه. 

خبازیان گفت: بازیکنان و کادر فنی تمام توانشان را گذاشتند اما در نهایت حق به حقدار رسید و ما اولین تیمی بودیم که سقوط کردیم. امیدواریم برای فصل آینده شاهد تغییراتی باشیم که به واسطه آن، فوتبال و فوتسال شیراز به آن سطحی که مردم این شهر لایقش هستند، برسند.

 

 تیم ایمان شیراز روز جمعه در سالن ابوالفتحی شیراز و در هفته پنجم مرحله حذفی (پلی آف سقوط ) فوتسال لیگ برتر با شکست ۲ بر یک مقابل تیم کوثر اصفهان، با لیگ برتر خداحافظی و به دسته یک سقوط کرد. تا چهره یکی از تیم های سقوط کننده به دسته یک، یک هفته مانده به پایان رقابت ها مشخص شود.

تیم ایمان شیراز که امتیاز تیم ارژن در لیگ برتر را خریداری کرده بود، در مرحله گروهی لیگ برتر باشگاه های ایران با سه امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت و برای بقا به مرحله حذفی رفت.

در مرحله حذفی هم تنها نماینده فوتسال فارس با انجام پنج بازی و با کسب ۲ امتیاز به قعر جدول رفت و با وجود اینکه یک بازی دیگر از این مرحله برایش باقی مانده است، تاثیری در سرنوشت این تیم که به نظر می رسد خیلی عجولانه و بدون کارشناسی به ایمان شیراز واگذار شد، نداشته باشد. این بدترین نتایج هم در مرحله اول و هم در مرحله حذفی برای تیم ایمان شیراز بود و در نهایت هم با لیگ برتر خداحافظی کرد.

در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون تبریز برای چهارمین سال پی در پی به عنوان قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا که یکبار در سال ۹۷ قهرمان شد و یکبار هم در سال ۹۸ نایب قهرمان دست یافت ، شرکت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.