کد خبر : 197973
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 15:22
-

نجاریان: به دنبال ارائه بازی پاک هستیم/ کمک مالی به تیم شایعه بود

نجاریان:  به دنبال ارائه بازی پاک هستیم/ کمک مالی به تیم شایعه بود

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: برابر تیم کوثر اصفهان به دنبال ارائه یک بازی پاک هستیم و قطعاً تمام تلاش خود را برای نتیجه‌گیری در این دیدار انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسعود نجاریان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر تیم بازارهای کوثر اصفهان در هفته پایانی مرحله پلی‌آف بقا در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و برای دیدار با تیم بازارهای کوثر اصفهان آماده هستیم. قطعاً تمام تلاش خود را برای نتیجه‌گیری در این دیدار انجام می‌دهیم، مانند ۵ بازی پیشین که با تمام توان و انرژی بازی کردیم.

وی افزود: با اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم اما بیشتر بازیکنان به این دیدار رسیدند. به دنبال ارائه یک بازی پاک هستیم و هر تیمی سرنوشت خود را خودش رقم می‌زند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره وضعیت تیمش برای فصل آینده لیگ برتر گفت: فصل جاری هنوز به اتمام نرسیده و شرایط تیم برای فصل آینده نیز هنوز مشخص نیست. به دلیل برگزاری جام جهانی تیم‌ها درگیر این موضوع هستند و منتظر اعلام تاریخ آغاز لیگ جدید هستیم تا با تقویت تیم و حفظ بازیکنان تیم خوبی برای فصل آینده مهیا کنیم. به جز ۲ یا ۳ تیم که هیچ دغدغه مالی ندارند سایر تیم‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. بهتر است سازمان لیگ هم به مدیران باشگاه‌ها فرصت دهد تا با جذب حامی مالی خوب تیم خوبی آماده و راهی لیگ برتر کنند تا لیگ باکیفیت‌تری داشته باشیم.

نجاریان بیان کرد: اخیراً شایعاتی درباره کمک مالی مسئولان شهر به تیم شده بود اما متأسفانه تا این لحظه کمکی انجام نشده است. این مسائل در چند بازی اخیر مطرح شده بود که فکر می‌کنم هدف از این صحبت‌ها ضربه زدن به تیم و برهم زدن تمرکز بازیکنان بود که با تلاش بازیکنان، تمرکز تیم با این شایعات از بین نرفت و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.