کد خبر : 197963
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 8:47
-

کافی: باید شاکله تیم را حفظ کنیم/ هدف مس سونگون قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا است

کافی: باید شاکله تیم را حفظ کنیم/ هدف مس سونگون قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا است

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: در صورتی در یک رشته ورزشی ورود می‌کنیم که بتوانیم تاثیرگذار باشیم و در غیر این صورت تمایلی برای تیمداری نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کافی، درخصوص چهارمین قهرمانی متوالی تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و همچنین اتفاقاتی که در جریان برگزای لیگ برای همه تیم‌ها رخ داد، به نظرم شاهد لیگی باکیفیت و سطح بالایی بودیم. خوشبختانه امسال تیم‌های خوبی از بخش خصوصی هم در لیگ فوتسال تیمداری کرده و برای رشد این رشته هزینه پرداخته بودند. همچنین برخلاف ادوار گذشته لیگ فوتسال در این فصل از دو قطبی بودن خارج شده بود و شاهد رقابت بسیار نزدیک و فشرده تیم‌ها بودیم و پیش بینی تیم قهرمان سخت بود. تیم‌ها کیفیت فنی خوبی داشتند و همین باعث شده بود تیم مس سونگون هم نمایش به مراتب بهتری نسبت به فصل‌های قبلی داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون درخصوص حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: مس سونگون یکی از ۵ باشگاه زیر نظر شرکت مس است و تمامی فعالیت‌ها باید زیر نظر و با هماهنگی شرکت مس باشد. با توجه به حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه‌های فرهنگی – ورزشی در سطح جامعه تمام تلاشمان تزریق روحیه نشاطو شادابی در بین جوانان است. هدفمان در این فصل قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و جام باشگاه‌های آسیاست که امیدوارم به سکوی قهرمانی آسیا نیز برسیم.  

وی درباره جذب نفرات جدید و حتی بازیکنان خارجی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز جلسه شاری سیاست گذاری باشگاه تشمیل نشده نمی‌توانم با صراحت درمورد این مسائل صحبت کنم. تلاشمان اینست که در وهله اول شاکله این تیم را که بازیکنان چهار سال است کنار هم توپ می‌زنند را حفظ کنیم. همچنین در صورت صلاحدید کادر فنی در پست‌هایی که لازم باشد بازیکن جدید هم خواهیم گرفت.

کافی در پایان در مورد تیمداری این باشگاه در رشته‌های دیگر ورزشی گفت: جلسه شورای سیاست گذاری باشگاه هنوز تشکیل نشده و تصمیم قطعی در خصوص رشته‌ای مانند والیبال را نگرفته‌ایم. منطقه آذربایجان پتانسیل بالایی دارد و از همین رو چند سالیست که آمایش سرزمینی را آغاز کرده و استعداد‌های رشته‌های مختلف را شناسایی و جذب می‌کنیم. البته پروانه فعالیت در رشته‌های وزنه برداری، دوومیدانی و کوهنوردی را هم داریم، اما در کل بیشتر تمرکز باشگاه روی تیم فوتسال بود. در صورتی در یک رشته ورزشی ورود می‌کنیم که بتوانیم تاثیرگذار باشیم و در غیر این صورت تمایلی برای تیمداری نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.