کد خبر : 198004
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 18:42
-

اختصاصی Fut5al :

توافق ویتنام و لبنان برای فاصله دو روزه میان بازی رفت و برگشت/ عراق پیشنهاد تایلند را نپذیرفت!

توافق ویتنام و لبنان برای فاصله دو روزه میان بازی رفت و برگشت/ عراق پیشنهاد تایلند را نپذیرفت!

دیدار رفت تیم‌های لبنان و ویتنام با دو روز تاخیر نسبت به دیدار رفت عراق و تایلند برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ می را برای انجام دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف در امارات معرفی کرده بود، تیم‌های تایلند و عراق و همچنین ویتنام و لبنان با توافقی که با هم داشتند دو روز متفاوت را برای انجام دیدارهای رفت خود در نظر گرفتند.

ابوالفضل خدابنده‌لو مشاور ایرانی برگزاری پلی‌آف آسیا و مدیر اجرایی کمیته فوتسال تایلند در پاسخ به این سئوال که چرا دیدار رفت تیم‌های عراق و تایلند دو روز زودتر از بازی رفت ویتنام و لبنان برگزار شده به Fut5al گفت: این توافقی بود که میان آن دو تیم صورت گرفت تا هزینه‌های اقامت و اردو هر دو تیم در امارات کمتر شود. ما نیز چنین پیشنهادی را به حریف خود دادیم که در روزهای ۲۳ و ۲۵ می بازی‌های خود را برگزار کنیم اما عراق نپذیرفت و اعلام کرد می‌خواهد بین دو بازی زمان بیشتری برای ریکاوری بازیکنان خود داشته باشد.

او تصریح کرد: با این توافق ما مجبور شدیم از روز ۱۵می مثل عراقی‌ها به امارات سفر کنیم تا آماده بازی رفت شویم اما هر دو لبنان و ویتنام روز ۲۰ می وارد شارجه شدند و ساعت۱۹ روز یکشنبه بازی رفت خود را برگزار می کنند. در حالی که بازی رفت تایلند و عراق در روز پنجشنبه ۲۰می برگزار شد که با پیروزی تایلند همراه شد.

مدیر اجرایی کمیته فوتسال تایلند تاریخ برگزاری بازی برگشت هر چهار تیم را روز ۲۵ می اعلام کرد و گفت: بنا بر تقویم اجرایی در روز سه‌شنبه ۲۵ می در ساعت۱۵ تایلند و عراق بازی برگشت خود را برگزار می‌کنند و ساعت۱۹ همین روز به وقت امارات دیدار برگشت لبنان و ویتنام برای مشخص شدن دو تیم راه‌یافته به جام‌جهانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۶

با توجه به موافقت فیفا با دوساله یکبار شدن جام جهانی فوتبال لازم است فوتسالی ها از جمله ایران و سایت شما هم دوساله شدن جام جهانی فوتسال مردان و راه اندازی جام جهانی فوتسال زنان را مطالبه کنند از فیفا.