کد خبر : 198057
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 14:59
-

چند رکورد جالب توجه فرش‌آرا در لیگ 99-1400؛

از اولین عنوان چهارمی فوتسال خراسان تا یقه‌گیری از شاخ‌های لیگ/ اکسیر جوانگرایی در رگ‌های فرش‌آرا

از اولین عنوان چهارمی فوتسال خراسان تا یقه‌گیری از شاخ‌های لیگ/ اکسیر جوانگرایی در رگ‌های فرش‌آرا

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در لیگ‌برتر اخیر موفق به ثبت رکوردهایی جالب توجه شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد که امسال با ترکیب متفاوت و جوان شده پای به لیگ‌برتر ایران گذاشت و ۷بازیکن اسم و رسم دار فصل گذشته خود همچون قدرت بهادری، علی ابراهیمی، رحمان سارانی، محمد پیکان، کمال کهندل، حامد سنایی و بهزاد عظیمی را از دست داد دست به جایگزینی آنها با نفراتی چون محسن محمدزاده جوان، حامد عبدللهی، محمدرضا نیک‌فرجام، هاشم فرج‌زاده، علی رحیمی و امین مجیدی‌پور زد.

ترکیب جوان شده فرش‌آرا در فصل اخیر نتایج بهتری را نیز نسبت به فصل گذشته برای این تیم مشهدی رقم زد و علیرغم از دست دادن اسعدی و مسعود محمدی در نیم فصل این تیم باز هم در قواره‌ای متناسب و قابل قبول نسبت به نفراتش ظاهر شد.

نگاهی به تاریخ تولد بازیکنانی همچون امیرحسین داوودی متولد اسفند۸۱، سینا اسدی متولد۸۱، احمدرضا حسن‌پور متولد۸۰، آرین باقری متولد۸۱ که از امیدهای فرش آرا در ترکیب بزرگسال به میدان رفتند در کنار دیگر جوانهای این چون علی ابراهیمی متولد۷۷، علی رستمی متولد۷۵، بهمن جعفری متولد۷۵، علی رحیمی متولد۷۴، محسن محمدزاده متولد۷۴، علی نیکنام متولد۷۸ و معین افشار متولد۷۴ که غالبا در لیگ خود درخشیدند همه حکایت از تیمی دارد که مجید مرتضایی می‌تواند با آب دیده شدن آنها حرف‌های بیشتری برای گفتن در فصل آینده داشته باشد.

گرچه که اولین مقام چهارمی لیگ‌برتر خراسان در تاریخ فوتسال کشور توسط همین جوانان فرش آرا رقم خورده است ضمن اینکه با همین نفرات هم فرش‌آرا در این فصل توانسته است هر سه تیم اول تا سوم لیگ‌برتر را شکست دهد.

فرش‌آرایی‌ها برای اولین بار در این فصل توانستند گیتی‌پسند اصفهان را به عنوان یک تیم خراسانی در طول تاریخ لیگ در شهر خودش اصفهان شکست دهند ضمن اینکه برای اولین بار نیز تیم ملی حفاری اهواز را پس از ۹سال در اهواز شکست دادند تا جمع رکوردهای زرد و آبی پوشان خراسانی تکمیل باشد.

فرش‌آرا با مرتضایی امسال توانست یکی از جوان‌ترین تیم‌های مدعی لیگ را راهی مسابقات کند و اگر چه به واسطه کم تجربگی پرنوسان بود اما به نظر می‌رسد در صورت قدری تحمل و شکیبایی توانایی آنچه اصغری‌مقدم امسال با ممارست و صبر و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان سن‌ایچ رقم زد را این تیم مشهدی در سال آینده خواهد توانست رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.