کد خبر : 198035
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:13
-

جام جهانی فوتسال هم دو سال یکبار می شود؟

جام جهانی فوتسال هم دو سال یکبار می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته اعضای کنگره فیفا برای بررسی بیشتر پیشنهاد عربستان مبنی بر برگزاری جام جهانی به صورت هر ۲ سال یکبار، موافقت کردند.    هفتاد و یکمین جلسه اعضای کنگره فیفا، روز گذشته به ریاست جیانی اینفانتینو جهت بررسی پیشنهاد فدراسیون عربستان سعودی مبنی بر برگزاری رقابت های جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته اعضای کنگره فیفا برای بررسی بیشتر پیشنهاد عربستان مبنی بر برگزاری جام جهانی به صورت هر ۲ سال یکبار، موافقت کردند.

 

 هفتاد و یکمین جلسه اعضای کنگره فیفا، روز گذشته به ریاست جیانی اینفانتینو جهت بررسی پیشنهاد فدراسیون عربستان سعودی مبنی بر برگزاری رقابت های جام جهانی مردان و زنان به صورت هر ۲ سال یکبار برگزار شد. در این همه پرسی، ۱۶۶ نفر از اعضا در مقابل ۲۲ نفر، به بررسی پیشنهاد مطرح شده رأی مثبت دادند.

در ویدیویی ۳ دقیقه ای که در حاشیه این جلسه از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پخش شد، او در خصوص این پیشنهاد گفت: وقت آن رسیده است که چگونگی ساختار بازی های جام جهانی و آنچه را برای آینده ورزش ما بهتر است بررسی کنیم. این باید شامل این موضوع باشد که آیا چرخه چهار ساله فعلی همچنان مبنای بهینه برای نحوه مدیریت فوتبال باقی می ماند؟ چه از نظر رقابتی و چه از نظر اقتصادی و همچنین از نظر توسعه کلی فوتبال. 

او گفت: این کار باعث می شود کشورها به زیرساخت های خود بیشتر اهمیت دهند و برای میزبانی این رقابت ها تلاش کنند. ما باید بحث مورد نیاز در مورد آینده تقویم های مسابقات بین المللی مردان و زنان را مورد توجه قرار دهیم و اینکه چگونه هرگونه تغییر ایجاد شده از طریق این بحث ها بر روی ۲۱۱ انجمن عضو فیفا تأثیر می گذارد.

در همین راستا فوزی لقجع رئیس فدراسیون فوتبال مراکش در خلال این جلسه از فدراسیون فوتبال عربستان بابت این پیشنهاد تشکر کرد و از فیفا درخواست کرد هر چه سریعتر در این خصوص پیشنهاد عربستان را بررسی کنند و اعلام کرد آنها به دنبال رأی مثبت به این پیشنهاد هستند.

حال باید منتظر ماند و دید که این ایده به فوتسال هم تسری پیدا می کند ؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.