کد خبر : 198021
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 9:23
-

دو مورد عجیب در تمدید قرارداد مربیان تیم ملی

دو مورد عجیب در تمدید قرارداد مربیان تیم ملی

هفته گذشته قرارداد سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیاران او تمدید و مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۰ به کار خود در تیم ملی ادامه دهند‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته قرارداد سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیاران او تمدید و مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۰ به کار خود در تیم ملی ادامه دهند‌.البته روی کاغذ آمدن این اتفاق منوط به تائید هیات رئیسه است که گویا مشکلی در این زمینه نیست اما دو نکته عجیب در تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال وجود دارد. اول اینکه معمولاً بازه زمانی تمدید قرارداد تا پایان جام جهانی است و فدراسیون فوتبال می توانست تا پایان جام جهانی فوتسال قرارداد ناظم الشریعه را تمدید کند اما تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شد. البته با توجه به اینکه دو رویداد آسیایی دیگر نیز در سال ۱۴۰۰ پیش رو داریم تا حدود قابل توجیه است اما شاید بهتر بود پس از مشخص شدن نتایج و عملکرد ایران در جام جهانی در مورد ادامه همکاری با کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته شود.
نکته دوم و عجیب تر تصمیم فدراسیون برای تمدید ۴ ساله قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال بود. در حالی که پیش از جام جهانی تمدید قرارداد ۴ ساله اقدام چندان حرفه‌ای نیست و مشخص نیست فدراسیون که پیش از این در تمدید قرارداد کادرفنی تیم ملی تعلل کرده بود چرا پیشنهاد تمدید ۴ ساله را داده است.
در هر صورت باید تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال را به فال نیک گرفت.به شرطی که دستمزد و مطالبات آن ها هم به موقع پرداخت شده تا دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.