کد خبر : 198026
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 10:47
-

سراجی نیامده عده ای شروع به زدنش کردند!

سنگ‌سفیدی: رفت و آمد بازیکنان و مربیان یکی از عوامل قهرمان نشدن گیتی‌پسند است/بهتر است یک مربی در تیم بماند تا خیالش راحت باشد / تاکنون بازیکنانی ندیده بودم که اینقدر در تیم خود غیرت بگذارند

سنگ‌سفیدی: رفت و آمد بازیکنان و مربیان یکی از عوامل قهرمان نشدن گیتی‌پسند است/بهتر است یک مربی در تیم بماند تا خیالش راحت باشد / تاکنون بازیکنانی ندیده بودم که اینقدر در تیم خود غیرت بگذارند

ملی‌پوش فوتسال ایران جابه‌جایی متعدد بازیکنان و مربیان را یکی از دلایل ناکامی گیتی‌پسند اصفهان در کسب قهرمانی لیگ برتر می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره نایب قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: گیتی‌پسند کارش را زود آغاز کرد و با جذب بازیکنان تیم ملی به خوبی استارت زدیم، اما تعویق دو ماهه لیگ به ضرر گیتی‌پسند شد و ما میثم برمشوری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. حمید احمدی و اصغر حسن‌زاده هم یک ماه غایب بودند و در آغاز لیگ به خاطر تمرین بیش از حد، شرایط خوبی نداشتیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ با ادامه بازی‌ها شرایط بهتری پیدا می‌کردیم، اما نمی‌دانم خواست خدا بود که مصدوم و بازیکن کرونایی می‌دادیم. حتی در یک بازی به ۱۲ نفر هم نمی‌رسیدیم و قسمت خداوند بود که اینگونه شود. خدا را شکر که لیگ را سالم به پایان رساندیم. تاکنون بازیکنانی ندیده بودم که اینقدر در تیم خود غیرت بگذارند.

ملی‌پوش گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان شاگردان شمسایی را در این فصل موفق دانست یا خیر، تصریح کرد: قهرمانی مس سونگون را به این باشگاه، محمدرضا کافی، مربیان و بازیکنان مس تبریک می‌گویم که شایسته قهرمانی بودند. اگر واقع‌بینانه صحبت کنیم، نمی‌توان تیمی را که قهرمان نشده است، موفق دانست. شاید خود من کم گذاشتم که نتیجه نهایی را نگرفتیم. حالا که دوم شدیم، نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم. با این حال بازیکنان گیتی‌پسند از جان مایه گذاشتند و گاهی با حال بد یا آمپول بازی می‌کردند. از باشگاه هم تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر از تیم ما حمایت کرد.

سنگ‌سفیدی در مورد دلیل ناکامی چهار ساله گیتی‌پسند در قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ من دیدگاه خودم را به‌عنوان یک بازیکن می‌گویم. بهتر است یک مربی به گیتی‌پسند بیاید که چند سال هدایت تیم را بر عهده بگیرد و حداقل در سال اول، خیالش راحت باشد تا تیم را جمع کند. رفت و‌ آمد بازیکنان و مربیان می‌تواند یکی از عواملی باشد که گیتی‌پسند نمی‌تواند به قهرمانی برسد. حالا که گیتی‌پسند مربی عوض می‌کند و دوم می‌شود، پس بهتر است یک مربی در تیم بماند تا خیالش راحت باشد و با جذب بازیکنان مدنظر خود، ایده‌اش را در تیم پیاده کند.

وی در مورد وضعیت خودش در فصل آینده گفت: من دیگر با باشگاه قرارداد ندارم. من در تیم‌های زیادی چون گیتی‌پسند، مس سونگون، دبیری و تأسیسات دریایی مخلصانه بازی کردم و هر تیمی اگر پیشنهادی ارائه کند، از آن استقبال می‌کنم. با این حال هنوز هیچ صحبتی با من نشده و تمام فکر و ذکرم این است که در خدمت تیم ملی باشم.

ملی‌پوش گیتی‌پسند درباره برگزاری لیگ برتر به شیوه دو مرحله‌ای اظهار داشت‌: بهتر است لیگ برتر ۱۴ تیمی و یک مرحله‌ای باشد. در این شرایط انگیزه بازیکنان بیشتر است. پلی‌آف در ایران جواب نمی‌دهد. در شرایط فعلی با گذشت چند هفته، انگیزه برخی تیم‌ها کم می‌شود و این فوتسال است که ضربه می‌خورد. در مسابقات یک مرحله‌ای اما همه با جان و دل بازی می‌کنند.

سنگ‌سفیدی راجع به لغو دو اردوی تدارکاتی شاگردان ناظم‌الشریعه در تایلند و دیدارهای دوستانه کم‌تعداد تیم ملی فوتسال بیان کرد: سه ماه تا جام جهانی زمان داریم و نباید از الان بگوییم اردو و بازی تدارکاتی نداریم. در این مدت باید به یکدیگر کمک کنیم و اگر انتقادی داریم،‌ به بعد از جام جهانی منتقل کنیم. سراجی اخیراً به فوتسال آمده و برخی‌ها شروع کردند به زدن او. باید اجازه بدهیم سراجی کارش را انجام دهد و شنیدم ناظم‌الشریعه، برنامه خود را به او و عزیزی خادم ارائه کرده است. تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خواهد داشت و فقط آرامش تیم نباید به هم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

جمعکنید بساط سیابازى رو یک مشت بازیکن تاریخ مصرف گذشته آمدید توى گیتى هیچ کارى هم نکردید فقط ادعا دارید با تیم امید بازى کرده بودیم الان بهتر نتیجه گرفته بودیم فقط شدید لب و دهن و هر روز مصاحبه !!!

اصفهان شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

آقاى سنگ سیاه!!! اتفاقًا برعکس گفتى علتش رفت و آمد بازیکنان بى کیفیتى مثل شماست که هیچ تعصبى روى تیم اصفهان ندارند و فقط براى پول بیشتر جابجا مى شوند وگرنه الان گیتى با این هزینه میلیاردى باید با اختلاف قهرمان میشد نه دومى که با دهمى هیچ فرقى براى گیتى و اصفهان نداره