کد خبر : 198039
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:19
-

شریف : سایپا از اندک موقعیت های خود نهایت بهره را برد/در زدن ضربات پایانی ضعیف عمل کردیم

شریف : سایپا از اندک موقعیت های خود نهایت بهره را برد/در زدن ضربات پایانی ضعیف عمل کردیم

فاطمه شریف که پیش‌بینی نبرد بسیار سختی مقابل سایپا داشت، پس از پایان بازی اظهار کرد: با سه امتیازی که امروز از دست دادیم، قهرمانی برای تیم ما در این مسابقات غیرممکن شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف که پیش‌بینی نبرد بسیار سختی مقابل سایپا داشت، پس از پایان بازی اظهار کرد: با سه امتیازی که امروز از دست دادیم، قهرمانی برای تیم ما در این مسابقات غیرممکن شد.

 

سرمربی  هیئت فوتبال خراسان رضوی عدم گلزنی در بازی‌ها را مشکل اصلی تیمش دانست و عنوان کرد: در هر بازی مالک توپ و میدان بودیم، هر کار لازم را انجام می دادیم و تا مقابل دروازه عملکرد خوبی اما در زدن ضربات پایانی ضعیف عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه روی گلزنی و چارچوب شناسی کار کرده بودیم گفت: متأسفانه روز خوب دروازه‌بان ما نبود و تیم سایپا از اندک موقعیت های خود نهایت بهره را برد. موقعیت های زیادی نداشتند و با این وجود سه گل وارد دروازه ما کردند و این به دلیل مشکلات ما درون دروازه بود.

 

شریف در مورد وضعیت شیربیگی در این فصل و عملکرد درخشان او با وجود آسیبی کهنه تصریح کرد: سارا زانوی خود را جراحی کرده و با وجود آسیب، همچنان یک ستاره مفید برای ماست. او برای این که در نهایت آمادگی باشد به زمان بیشتر و پیگیری مداوایش نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی با ذکر اینکه شیربیگی خانم‌ گل آسیا و پنج دوره لیگ‌ برتر است، متذکر شد: بار گلزنی تیم روی دوش سارا شیربیگی است و با وجود مصدومیت هم روند خوبی را پشت سر گذاشته است و این، شاخصه یک بازیکن بزرگ است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم به‌عنوان سرمربی در تیم هیئت خراسان رضوی باقی خواهد ماند، بیان کرد: هیچ‌چیز مشخص نیست و پس از پایان فصل جاری در این  زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.