کد خبر : 198051
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 12:47
-

هدف ما قهرمانی است

علوانی:دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند / نیمه اول اجازه هیچ فرصتی به حرف ندادیم

علوانی:دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند / نیمه اول اجازه هیچ فرصتی به حرف ندادیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: می‌خواهیم صدر جدول را حفظ کنیم و به هدف‌ اصلی‌مان که قهرمانی است، برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نرگس علوانی در خصوص پیروزی تیمش مقابل ملی‌حفاری در اولین بازی از دور برگشت رقابت‌های مرحله نهایی، اظهارکرد: ما می‌دانستیم بازی حساسی داریم زیرا همان‌طور که می‌دانید اسم دربی روی این دیدار بود و دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند. می‌دانستیم ملی‌حفاری نیز برای جبران امتیازات از دست رفته مقابل ما حاضر می‌شود، البته ما هم به دنبال کسب سه امتیاز و از دست ندادن صدر جدول بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنانم بدون اشتباه بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ملی‌حفاری خلق کردند که از این موقعیت‌ها بهره بردیم و به پنج گل رسیدیم. ضمن این‌که هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. در نیمه دوم می‌دانستیم که حفاری فشار می‌آورد تا گل‌های خورده را جبران کند. این تیم از دقیقه ابتدای نیمه دوم دست به پاورپلی زد ولی ما توانستیم ششمین گل را نیز وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بیان کرد: بازی رو به پایان بود که خستگی بازیکنانم خیلی زیاد شده بود و همین باعث شد اشتباهات فردی داشته باشند و سه گل دریافت کنیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این بازی نیز با سلامت و موفقیت عبور کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پی موفقیت‌های اخیر تیم، باشگاه پاداشی هم به نفرات تیم داده است؟ عنوان کرد: بله، باشگاه پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفت که این نیز در بالابردن انگیزه و روحیه نفرات‌مان تاثیر بسزایی داشت.

علوانی درباره‌ بازی این هفته تیمش مقابل سایپا دیگر مدعی قهرمانی نیز گفت: این بازی حساسیت خود را دارد زیرا هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و قطعا تلاش‌مان را می‌کنیم که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این بازی نیز با موفقیت خارج شویم. تمام زحمات این فصل ما به بازی با سایپا بستگی دارد و می‌خواهیم با برد، صدر جدول را حفظ کنیم و به هدف‌ اصلی‌مان که قهرمانی است، برسیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.