کد خبر : 198018
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 9:21
-

مربی خوزستانی فوتسال بانوان: مشکل حفاری مینا بارانی نبود / باشگاه‌ها همیشه صورت مساله را پاک می‌کنند

مربی خوزستانی فوتسال بانوان: مشکل حفاری مینا بارانی نبود / باشگاه‌ها همیشه صورت مساله را پاک می‌کنند

مربی خوزستانی فوتسال بانوان گفت: همه فکر می کردند با برکناری مینا بارانی، تیم فوتسال ملی حفاری قهرمان لیگ می شود اما مشکل سرمربی نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خدیجه پوربهبهانی درباره افت تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در مرحله نهایی لیگ برتر کشور، اظهارکرد: به نظرم باشگاه ملی حفاری چندان نتواست طبق نظر و برنامه سرمربی سابق خود پیش برود زیرا اگرکار طبق برنامه سرمربی پیش می رفت، مطمئنا نتایج بهتر از این رقم می خورد. ملی حفاری همیشه مدعی قهرمانی بوده و خیلی قوی و با شخصیت قهرمانی در لیگ برتر شرکت می کرد اما اخیر دچار یکسری چالش ها شده که باعث شده است، حفاری اکنون در مرحله نهایی لیگ برتر شرایط بسیار بدی داشته باشد.

وی با بیان این که متاسفانه در فوتبال و فوتسال بانوان و حتی آقایان دیواری کوتاه تر از سرمربی نیست، افزود: باشگاه ها در پی نتیجه نگرفتن به جای پرداختن به چرایی دلایل ناکامی و ایجاد شرایط لازم برای نتیجه گیری تیم، دست روی تغییر سرمربی خود می گذارند، کاری که باشگاه ملی حفاری انجام داد و مینا بارانی را کنار گذاشت، در حالی که طبق گفته خود این مربی، او با آگاهی با شرایط باشگاه و این که مهره های لازم برای او جذب نشده بودند، قول قهرمانی را نداده بود و این نشان می دهد که باشگاه نیز به شرایط تیم خود آگاه بوده است، پس دلیلی بر تغییر در کادرفنی نبود. هر چند این تغییر از شایستگی های خانم بارانی کم نمی کند. البته فروزان سلیمانی دیگر مربی با تجربه فوتسال کشور جایگزین او شد که به نظرم باتوجه به شرایط فعلی تیم واقعا کاری از دست او بر نمی‌آید. به نظرم خانم سلیمانی دین خود را به فوتسال ادا کرده و همیشه قابل احترام است.

مربی تیم فوتسال بانوان خوزستان عنوان کرد: مربیان در پی نبود شرایط لازم در باشگاه ها واقعا فشارهای زیادی را متحمل می شوند و بعد باشگاه که نتواسته اقدامات لازم را برای تیم خود داشته باشند، فکر می کند با تغییر مربی روند بهتر می شود، در حالی که مشکل متوجه خود آن ها است. در فوتسال و فوتبال بانوان، باشگاه ها همیشه صورت مساله را پاک می کنند و کسی به دنبال راه حل نیست.

پوربهبهانی گفت: این که باتوجه به کرونا تمام باشگاه ها دچار ضعف مالی هستند، درست است و ملی حفاری هم از این مهم مستثنی نیست اما همین نیز راهکار دارد و با برنامه ریزی درست می توان کارها را پیش برد. به نظرم بحث مالی که در روند فوتسال حفاری تاثیرگذاشت، یک بحث است اما بحث تامین نشدن انتظارات سرمربی سابق و یکسری مسائل دیگر، بخش مهم دلایل افت این تیم است. این که مهره های لازم برای سرمربی جذب نشوند، تاثیر بسیاری در روند کاری یک مربی دارد. ضمن این که تیم فوتسال ملی حفاری بیمار شده است و از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و همین باعث عدم تمرکز بازیکنان این تیم شده است. در واقع ملی حفاری از نظر روانی دچار مشکل است که در اولین گام برای رفع مشکلات و این که حداقل حفاری در بازی های آینده بتواند به نتایج بهتری برسد، باشگاه باید اعتماد به نفس را به بازیکنان و تیم خود برگرداند تا شرایط روحی تیم نیز بهتر شود.

وی تاکید کرد: باشگاه ملی حفاری در سال های اخیر به جوانگرایی هم روی آورده است و اگر در این زمینه به درستی گام برداشته باشد، می تواند در سال های آینده ثمره آن را ببیند. حفاری که این فصل قهرمانی را از دست داد اما برای فصل آینده، برگ برنده دست خود باشگاه است و باید بتواند با برنامه ریزی درست، پرداخت به موقع  حقوق بازیکنان و ایجاد شرایط امکاناتی مناسب، تیم بانوان خود را به روزهای اوج خود برگرداند، وگرنه این تغییر و تحولات در راس کادرفنی نمی تواند کارساز باشد. همه فکر می کردند با برکناری بارانی، ملی حفاری قهرمان می شود اما دیدید که مشکل بارانی نبود، هرچند بازهم تاکید می کنم، چیزی متوجه خانم سلیمانی هم نیست.

این مربی گفت: در یک تیم همه باید متحد و همدل و در یک راستا کار کنند و با این شیوه کاری، کشتی دچار طوفان زدگی نمی شود. امیدوارم باشگاه ملی حفاری با بررسی دلایل ناکامی تیم فوتسال بانوان خود، روزهای خوب را به فوتسال باشگاه، خوزستان و ایران برگرداند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.