کد خبر : 198042
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:46
-

هیات فوتبال خراسان برای سومی می جنگد

هیات فوتبال خراسان برای سومی می جنگد

با شکست تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در هفته چهارم دور نهایی مقابل سایپای تهران، این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با شکست تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در هفته چهارم دور نهایی مقابل سایپای تهران، این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

در هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های سایپای تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده خراسان در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم تهرانی شد. تک گل هیات فوتبال خراسان رضوی در این دیدار را نسیمه غلامی به ثمر رساند.

شاگردان شریف پس از این شکست کماکان با سه امتیاز از چهار بازی در رده سوم جدول رده بندی باقی ماندند. با توجه به پیروزی پالایش نفت آبادان مقابل حفاری و ۱۰ امتیازی شدن این تیم، هیات فوتبال خراسان رضوی دیگر شانسی برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ندارد.

پالایش آبادان، ساپیا، هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری به ترتیب با ۱۰، ۹، ۳ و یک امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند. با توجه به اختلاف ۶ امتیازی هیات فوتبال خراسان و ساپیا، کسب جایگاه دوم لیگ برتر نیز برای شاگران شریف سخت به نظر می‌رسد.

هیات فوتبال خراسان رضوی برای کسب جایگاه سومی لیگ برتر در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ، جمعه هفته آینده در مشهد از حفاری پذیرایی می‌کند و دو هفته دیگر به مصاف پالایش صدرنشین خواهدرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.