کد خبر : 198033
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:10
-

بقا شهروند در فصل پر فراز و نشیب لیگ برتر فوتسال

بقا شهروند در فصل پر فراز و نشیب لیگ برتر فوتسال

تیم شهروند ساری در پایان فصل پر فراز و نشیب، در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم و پایانی مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز در شهر‌های اصفهان و بهبهان برگزار شد.
در اصفهان تیم شهروند ساری با نتیجه ۵ بر صفر مقابل کوثر اصفهان تن به شکست داد و در بهبهان، اهورای این شهر با نتیجه ۸ بر ۴ تیم ایمان را شکست داد.
بر این اساس تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان در لیگ برتر ماندنی شدند و تیم‌های کوثر اصفهان و ایمان شیراز به لیگ دسته اول سقوط کردند.
تیم شهروند ساری در پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ایستادن در رده ششم جدول گروه الف این رقابت‌ها به همراه تیم اهورا بهبهان تیم هفتم این گروه برای بقا در لیگ برتر فوتسال در مرحله پلی آف، به مصاف تیم‌های کوثر اصفهان و ایمان شیراز از گروه ب رفتند که دیروز رقابت‌های این مرحله پایان یافت.
با پایان یافتن دیدار‌های مرحله پلی آف در پایان شش هفته رقابت، تیم اهورا بهبهان با ۱۱ امتیاز در رده اول قرار گرفت و تیم شهروند ساری با ۱۰ امتیاز در رده دوم ایستاد و این دو تیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل بعد را به دست آوردند.

شهروند که در ابتدای فصل، چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را از دست داد رقابت‌ها را با تیم دست و پا شکسته آغاز کرد و در ادامه، نتایج خوبی نگرفت و کارش به مرحله پلی آف کشیده شد.
در مرحله پلی آف، تیم شهروند با به خدمت گرفتن چند بازیکن و همچنین آوردن دوباره رضا لک سرمربی فصل قبل خود به عنوان مدیر فنی، توانست نتایج خوبی بگیرد و در لیگ برتر فوتسال ماندگار شود، اما اگر این تیم قدیمی و تنها نماینده شمال کشور، بخواهد در این رقابت‌ها مدعی باشد باید چند بازیکن خوب و تاثیرگذار جذب کند تا از حیثیت فوتسال مازندران و شمال دفاع کند.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.