کد خبر : 198078
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 11:49
-

کارشناسی قیمت در حال انجام است/ آغاز اقدام فدراسیون فوتبال برای فروش ساختمان‌های فوتسال

کارشناسی قیمت در حال انجام است/ آغاز اقدام فدراسیون فوتبال برای فروش ساختمان‌های فوتسال

فدراسیون فوتبال اقدامات خود را برای فروش ساختمان‌های فوتسال آغاز کرده است. این در حالی است که چند تیم تهدید کرده‌اند از لیگ برتر فوتسال کنار می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته بود که انتشار گزارش تصمیم فدراسیون فوتبال برای فروش دو واحد ساختمانی سازمان لیگ فوتسال  سروصدای زیادی به پا کرد و واکنش اهالی این رشته را در پی داشت. فدراسیون فوتبال که ساختمانش به دلیل شکایت شستا در پرونده «مارک ویلموتس» مصادره شده است، قصد دارد با فروش ساختمان‌های فوتسال بخشی از مشکلات مالی خود را جبران کند.

سیدرضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال تاکید دارد این دو ساختمان از پول باشگاه‌ها تهیه شده و فدراسیون حق ندارد آن را بدون اجازه سازمان لیگ و باشگاه‌ها به فروش برساند. از سوی دیگر کریم منصوری و سعید نجاریان مدیران دو باشگاه شهید منصوری و شهروند ساری که سالیان سال در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند، از فدراسیون فوتبال بابت این تصمیم به شدت انتقاد کردند.

نجاریان حتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد در صورتی که فدراسیون، دو ساختمان فوتسال را به فروش برساند، با هماهنگی چند باشگاه دیگر از مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال کنار خواهد کشید.

پیگیری‌ها حاکی است فدراسیون باوجود این مخالفت‌ها، تصمیم قطعی خود را گرفته و حتی اقدامات مقدماتی برای فروش ساختمان‌های فوتسال از جمله قیمت گذاری دو واحد را آغاز کرده است.

این دو واحد که روی هم حدود ۲۵۰ متر است، در خیابان شیخ بهایی واقع شده و در زمان ریاست افتخاری در کمیته فوتسال از طریق بالا بردن حق شرکت و حق عضویت باشگاه‌ها در مسابقات مختلف خریداری شد.

یکی از اعضای سازمان لیگ فوتسال آغاز کارشناسی قیمت دو ساختمان فوتسال از سوی فدراسیون را تایید کرد.

همچنین کریم منصوری گفت که شنیده است فدراسیون در حال انجام امور مربوط به قیمت گذاری ساختمان فوتسال است.

فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ توضیحی برای این تصمیم خود نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.