کد خبر : 198090
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 16:20
-

یاری: بازی با نفت فینال لیگ است/ فوتسال زنان حرفه‌ای شده است

یاری: بازی با نفت فینال لیگ است/ فوتسال زنان حرفه‌ای شده است

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا دیدار با پالایش نفت آبادان در هفته پنجم را فینال لیگ دانست و می‌گوید هر چند تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما حریف را به خوبی آنالیز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها دو هفته تا پایان مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان باقی مانده است. در هفته پنجم این مسابقات (۶ خرداد) حساس‌ترین دیدار بین تیم‌های سایپا تهران و پالایش نفت آبادان برگزار می‌شود. با توجه به رقابت این دو تیم برای قهرمانی هر کدام از آن‌ها برنده شوند، گام بلندی را برای کسب جام برداشته‌اند.

شهناز یاری در مورد عملکرد تیم خود مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی در جریان هفته چهارم مسابقات به ایسنا گفت: مسابقه مرگ و زندگی بود و هر تیمی که شکست می‌خورد، باید با قهرمانی خداحافظی می‌کرد. خراسان رضوی یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است، می‌دانستیم کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم و با توجه به این که تعدادی از بازیکنان‌مان را به دلیل مصدومیت و دو کارته شدن در اختیار نداشتیم، باید استراتژی‌های خاصی را آماده می‌کردیم.

او افزود: آرزو صدقیانی‌زاده و نسرین قمی را نداشتیم، شهین افلاکی هم نیمه دوم از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست کار را دنبال کند، به همین دلیل تنها با ۶ بازیکن کار را پیش بردیم اما در نهایت به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بود، رسیدیم.

یاری به دیدار مقابل نفت آبادان در هفته پنجم اشاره و بیان کرد: این مسابقه فینال لیگ است چون دو تیم خراسان و حفاری به رغم شایستگی‌هایشان از کورس قهرمانی خارج شده‌اند. هرچند مقابل نفت تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداریم اما حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف آنها را می‌شناسیم. دیدار رفت مقابل این تیم به دلیل اینکه دو بازیکن اصلی خود را از دست دادیم، دچار مشکل شدیم و متاسفانه نتیجه نگرفتیم اما اکنون بر اساس داشته‌ها و بازیکنانی که داریم، تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: هر اتفاقی برای این چهار تیم بیفتد، چیزی از ارزش‌های آن‌ها و تیم‌هایی چون مس رفسنجان، رهیاب تهران و نامی نو اصفهان کم نمی‌شود. این تیم‌ها در لیگ خیلی باکیفیت بازی کردند و به واسطه حضورشان، چند سالی است که لیگ حرفه‌ای و پویا شده است.

یاری در مورد عملکرد خراسان رضوی در لیگ گفت: خراسان یکی از تیم‌های باکیفیت‌ لیگ بود و دیدارهایی که مقابل این تیم داشتیم جزو بهترین مسابقات‌مان بود. علاوه بر این نفت آبادان و حفاری هم بازیکنان و کادر خوبی دارند که تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا مسابقات باکیفیتی ببینیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.