کد خبر : 198162
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 14:01
-

اعلام رای دیدار جنجالی گیتی پسند و فرش آراء توسط کمیته انضباطی

اعلام رای دیدار جنجالی گیتی پسند و فرش آراء توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال ۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر این اساس کمیته انضباطی آرای این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

حمید مشیری، مربی گیتی پسند به دلیل اعتراض به داوری که منجر به اخراج و تکرار تخلف از روی سکوها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدید نظر)

احد شمس، عوامل اجرایی تیم گیتی پسند به دلیل اهانت به مقامات رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظر)

تیم گیتی پسند به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور غیرمجاز تماشاگر در سالن به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قطعی)

هواکشیان، سرپرست تیم گیتی پسند به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد. (قطعی)

تیم فرش آرا به دلیل ترک زمین مسابقه به عنوان اعتراض که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و اعتراض تیمی به داور و سوءرفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. (قطعی)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

تو لیگ برتر چین طرف تیمش را چند دقیقه کشید بیرون بازی تا تمام شده کمیته انظباطی لیگ برترشون بلافاصله با اینکه اون تیم بازی را برد بازی را سه به صفر بازنده کردند تا درس عبرت بشه تو ایران بخاطر تیم بیرون کشیدن پاداش در نظر گرفته میشه ، اینجا ایران است ، وطنم پاره طنم / ان شاالله این باب خوبی میشه برا تیم بیرون کشیدن و تاثیر گذاشتن رو داور اتفاقا داور سه تا پنالتی نگرفت با اینکار و قهرمان لیگ را داوران بسیار زحمکش ما را تغییر دادند، محرومیت اونا کو وطنم پاره طنم