کد خبر : 198202
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 11:41
-

صالح: فروش ساختمان فوتسال دستور وزیر است/ «سراجی» به این نکات توجه کند

صالح: فروش ساختمان فوتسال دستور وزیر است/ «سراجی» به این نکات توجه کند

مدرس بین المللی فوتسال ایران با بیان این که رئیس کمیته باید افراد متخصص را کنار خود داشته باشد، گفت: فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال دستور وزیر ورزش بوده است.

ناصر صالح درباره انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال گفت: بالطبع سراجی در خانواده فوتسال شناخته شده نیست و تجربه فوتسالی در کشور ما ندارد اما یک نکته مهم است. در حال حاضر در ورزش کشورمان عزیزانی در راس قرار می‌گیرند که شاید هیچ تخصصی ندارند.

وی افزود: در گذشته یک فرد سیاسی به نام صفایی فراهانی به فدراسیون فوتبال ایران آمد. آنقدر مدیریت او خوب بود که افراد متخصص را با خود به فدراسیون آورد و فوتبال کشور را سروسامان داد. همیشه نام صفایی فراهانی به نیکی به یاد همه علاقه مندان به فوتبال و فوتسال می‌ماند.

مدرس بین المللی فوتسال با بیان اینکه سراجی هیچ اطلاعی از بطن فوتسال کشور و از مشکلات و اتفاقاتی که می‌افتد، ندارد اظهار کرد: سراجی در باشگاه سایپا مدیر و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است ولی فوتسال افراد متخصصی می‌خواهد که در کنارش باشند تا راه درست را برای آینده فوتسال رقم بزنند. در حال حاضر به هیچ وجه فوتسال ما حال خوبی ندارد. باشگاه‌ها، تیم ملی، بازیکنان و ساختار فوتسال ما روی اصول نیست.

صالح یادآور شد: در ۱۰ سال اخیر راه کجی را در فوتسال انتخاب کرده‌ایم و بر همان اساس جلو می‌رویم ولی بدانیم در آینده، فوتسال ما شکست می‌خورد. اگر سراجی می‌خواهد در کارش موفق باشد حتماً از افرادی استفاده کند که آدم‌های صادقی هستند و می‌خواهند خدمت کنند نه کسانی که دنبال منافع شخصی هستند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود افراد غیر مرتبط با فوتسال وارد این رشته شده‌اند، تاکید کرد: اگر سراجی شناخت داشته هیچ وقت این افراد را انتخاب نمی‌کند. در گذشته هم در کمیته فنی ما بودند افرادی که فقط دنبال منافع خودشان و سفرها بودند و این به فوتسالمان لطمه زد. من خودم در کمیته فنی بودم و وقتی این جو را دیدم و متوجه شدم کمیته فنی راهی را پیش پای رئیس فدراسیون نمی‌گذارد استعفا دادم. سراجی مدیر است و به هر حال انتخاب شده است. ایرادی ندارد. در تمام ارکان ورزش کشورمان افرادی انتخاب می‌شوند که تخصص ندارند و کار می‌کنند؛ خوب یا بدش بعدها قضاوت می‌شود. سراجی اگر می‌خواهد واقعاً موفق باشد باید با پیشکسوتان نشست داشته باشد و از آنها راهکار بخواهد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کره جنوبی درباره تصمیم فدراسیون فوتبال برای فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: بزرگترین لطمه‌ای که در آینده به اعتبار فوتسالمان می‌خورد این است که برای فوتسال ارزش قائل نیستند. فوتسال ما با بودجه باشگاه‌ها این ساختمان‌ها را خریداری کرده است. فکر نمی‌کنم عزیزی خادم به یکباره این تصمیم را گرفته باشد. شک نکنید از مقامات بالاتر از جمله وزیر ورزش در این موضوع دخالت داشته و فروش ساختمان فوتسال دستور ایشان بوده است. عزیزی خادم تازه کارش را شروع کرده است و بالطبع از ایشان خواسته شده به خاطر بدهی‌ها، ساختمان را بفروشد.

صالح ادامه داد: با این کار، بزرگترین لطمه به فوتسال خواهد خورد. اینکه باشگاه‌ها تصمیم گرفتند در مسابقات سال بعد لیگ برتر شرکت نکنند ارزشمند و احترام به فوتسال است. مملکت ما این همه سرمایه دارد. بروند دست به دامن مقامات مسئول شوند و از آنها کمک بخواهند. چطور برای فوتبال این همه ریخت و پاش می‌شود و برای سفرها و اردوها هواپیمای اختصاصی در نظر می‌گیرند ولی برای پرداخت پاداش بانوان و آقایان زحمت کش فوتسال عاجز هستند. این بزرگترین بی احترامی به خانواده فوتسال است. باید تمام اهالی فوتسال چه مربیان، مدرسان، باشگاه‌ها و مدیران دست به دست هم بدهند و اجازه ندهند ساختمان‌های فوتسال به فروش برود.

مدرس بین المللی فوتسال ایران در پایان گفت: تا زمانی که ورزش کشور ما اسیر بی عدالتی، باندبازی و تبانی‌ها باشد عاقبت ورزش ما بهتر از این نخواهد شد. ان شاءالله خدا کمک کند همه به راه راست هدایت شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.