کد خبر : 198256
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 23:07
-

فینال در قیانوری

ظهر فردا قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص می شود؟

ظهر فردا قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از گذراندن یک فصل پر فراز و نشیب، لیگ برتر فوتسال زنان به پایان خود نزدیک شده و چهارشنبه هفته آینده آخرین هفته مسابقات برگزار خواهد شد؛ البته این احتمال وجود دارد تا فردا و در هفته ماقبل پایانی، سرنوشت تیم قهرمان مشخص شود و دیدارهای هفته پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از گذراندن یک فصل پر فراز و نشیب، لیگ برتر فوتسال زنان به پایان خود نزدیک شده و چهارشنبه هفته آینده آخرین هفته مسابقات برگزار خواهد شد؛ البته این احتمال وجود دارد تا فردا و در هفته ماقبل پایانی، سرنوشت تیم قهرمان مشخص شود و دیدارهای هفته پایانی در شرایطی کاملا تشریفاتی پیگیری شود. چرا که فردا در تهران دیداری فینال‌گونه میان دو مدعی اصلی برگزار می‌شود.

 

تیم سایپا تهران که هفته گذشته توانست مقابل حریف مشهدی خود دبل کند و شانس قهرمانی‌اش را زنده نگه دارد، با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول بوده و با پیروزی در جدال فردا مقابل پالایش نفت آبادان این شانس را دارد تا به صدر جدول برود و در یک‌قدمی قهرمانی قرار بگیرد. قهرمانی سایپا فردا مسجل نمی‌شود اما پیروزی در مصاف با پالایش نفت می‌توان گام مهم شاگردان یاری به سوی قهرمانی باشد.

اما در طرف مقابل قصه متفاوتی در جریان است؛ تیم شگفتی‌ساز پالایش نفت آبادان که تنها تیم بدون باخت مرحله نهایی است، با سه پیروزی و یک تساوی و با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین جدول بوده و پیروزی در مسابقه فردا مقابل سایپا می‌تواند کار قهرمانی شاگردان علوانی را یکسره کند و آن‌ها در تهران جشن و پایکوبی قهرمانی‌شان را برگزار کنند. تیمی که بهترین خط دفاع و حمله مرحله نهایی را دارد و همه‌جوره فاکتورهای رسیدن به قهرمانی را دارد.

تقابل هیات فوتبال خراسان و ملی‌حفاری اهواز هم دیداری تشریفاتی است؛ دو تیم شانسی برای قهرمانی ندارند و صرفا برای یک پایان بهتر در لیگ شانزدهم فوتسال زنان تلاش می‌کنند، مشهدی‌ها ۳ امتیاز دارند و ملی‌حفاری یک امتیاز و رقابت دو تیم برای کسب جایگاه سوم در جدول رده‌بندی است که فعلا در اختیار هیات فوتبال بوده و باید دید در پایان لیگ در اختیار کدام تیم خواهد بود.

 

هفته پنجم از دورنهایی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال زنان (پنجشنبه ۶ خردادماه، ساعت ۱۱)

سایپا تهران – پالایش نفت آبادان / سالن شهید قیانوری تهران
هیات فوتبال خراسان رضوی – ملی حفاری اهواز / سالن شهید بهشتی مشهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.