کد خبر : 198190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 8:19
-

پاسخ منفی قهرمان کونکاکاف به حضور در تورنمنت فوتسال ایران

پاسخ منفی قهرمان کونکاکاف به حضور در تورنمنت فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال کاستاریکا که اخیرا به عنوان قهرمانی مسابقات کونکاکاف دست یافته است به دعوت حضور در تورنمنت فوتسال ایران پاسخ منفی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران شهریور و مهر امسال باید در مسابقات جام جهانی فوتسال به میزبانی کشور لیتوانی شرکت کند.

مسئولان تیم ملی قصد دارند با برگزاری چند دیدار تدارکاتی، با آمادگی کامل راهی جام جهانی شوند و حداقل عنوان دوره گذشته خود یعنی کسب سکوی سوم این رقابت‌ها را تکرار کنند.

برنامه ریزی ها برای بازی‌های تدارکاتی آغاز شده است و تورنمنت بین المللی صدرا به مناسبت افتتاح سالن این شهر قرار است تیرماه برگزار شود.

تاکنون تیم‌های ملی فوتسال عمان و ونزوئلا به پاسخ فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در تورنمنت فوتسال صدرا پاسخ مثبت داده‌اند و آن‌را تایید کرده‌اند.

ارمنستان، اردن، صربستان دیگر تیم‌هایی هستند که مذاکراتی با آنها صورت گرفته اما هنوز به صورت کتبی به درخواست ایران پاسخ نداده‌اند.

کاستاریکا که به تازگی قهرمان کونکاکاف شده و سهمیه حضور در جام جهانی را به دست آورده است هم مدنظر تیم ملی ایران قرار داشت اما این تیم به دعوت شرکت در تورنمنت صدرا پاسخ منفی داده است. امکان دارد ایران و کاستاریکا در یک زمان و مکان دیگر پیش از جام جهانی با هم بازی کنند.

آذربایجان هم دیگر کشوری است که کادر فنی تیم ملی علاقه به حضورش در تورنمنت صدرا داشت اما ظاهراً این تیم در تاریخ تعیین شده نمی‌تواند به ایران سفر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.