کد خبر : 198211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 13:43
-

کمیته فوتسال به دنبال دعوت از کشور‌های صعود کرده به جام جهانی به ایران

کمیته فوتسال به دنبال دعوت از کشور‌های صعود کرده به جام جهانی به ایران

کمیته فوتسال کشورمان قصد دارد کشور‌هایی را به تورنمنت دوستانه شیراز دعوت کند که موفق شده اند به جام جهانی صعود کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی قرار است چند دیدار تدارکاتی با کشور‌های مختلف جهان برگزار کند.

طبق برنامه ریزی که کمیته فوتسال انجام داده است، ملی پوشان کشورمان از ۸ تا ۱۳ تیر ماه در دیداری ۶ جانبه به مصاف کشور‌های مختلف جهان می‌روند.

این بازی‌ها قرار است به میزبانی کشورمان و در سالن تازه تاسیس صدرای شیراز انجام شوند. تا امروز حضور تیم‌های ونزوئلا و عمان در این تورنمنت قطعی شده است و مسئولان کمیته فوتسال با چند کشور دیگر هم در حال مذاکره هستند تا به ایران آمده و چند بازی دوستانه با ما انجام دهند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال قصد دارد کشور‌هایی را به تورنمنت شیراز دعوت کند که موفق شده اند جواز صعود به مسابقات جام جهانی را کسب کنند. از صربستان، آنگولا، روسیه و ارمنستان به عنوان کشور‌هایی یاد می‌شود که کمیته فوتسال با آن‌ها وارد مذاکره شده است تا در صورت توافق به ایران آمده تا بتوانیم چند بازی دوستانه با آن‌ها انجام دهیم.

بعد از پایان تورنمنت شیراز، تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر مرداد ماه به ژاپن خواهد رفت تا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند. بعد از این مسابقه هم فوتسالیست‌های کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از جام جهانی ۲ دیدار دوستانه برابر بلاروس انجام می‌دهند.

مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند. در این دوره ۲۴ تیم حضور خواهند داشت و در ۶ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند. همچنین قرعه کشی این رقابت‌ها هم روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.