کد خبر : 198280
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 15:32
-

باقری در گفتگو با Fut5al :

اولویت اول، دوم و سوم ما اصغری‌مقدم است/ ۶۰درصد افزایش بودجه داریم/ تکرار می‌کنیم

اولویت اول، دوم و سوم ما اصغری‌مقدم است/ ۶۰درصد افزایش بودجه داریم/ تکرار می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه گفت: اولویت اول تا سوم ما تمدید با اصغری‌مقدم است و در صورت عدم تمایل ایشان به سراغ آلترناتیوهای دیگر خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باقری در خصوص شایعات اخیر پیرامون سرمربیگری تیم سن‌ایچ ساوه به Fut5al گفت: جواد اصغری‌مقدم هم اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و ما نیز عجله‌ای برای قراردادها نداریم اما پس از آن اولویت ما مذاکره با آقای اصغری‌مقدم جهت تمدید برای فصل آینده است.

او ادامه داد: نتایج بسیار خوبی با کادر فنی و بازیکنان شایسته خود گرفتیم و به دنبال این هستیم تا سال آینده نیز موفقیت‌های خود را تکرار کنیم.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ تصریح کرد: اولویت ما برای سرمربیگری فصل آینده اول، دوم و سوم تمدید قراداد و ادامه همکاری با اصغری‌مقدم مقدم است ولیکن چنانچه ایشان شرایط بهتری نسبت به سن‌ایچ پیدا کرده و نتوانیم متقاعد به تمدید کنیم آن وقت سراغ آلترناتیوهای دیگر خواهیم رفت.

باقری هر گونه مذاکره در خصوص سرمربیگری سن‌ایچ با گزینه‌های دیگر را رد کرد و گفت: فصل آینده با حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش بودجه به تکرار نتایج خوب خود فکر می‌کنیم و انشاالله دوباره تیم شایسته را راهی لیگ‌برتر خواهیم کرد.

او در خاتمه متذکر شد: بازیکنان خوب و کادر باغیرت و خوبی فصل گذشته داشتیم که به هیچ عنوان به از دست دادنشان فکر نمی‌کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.