کد خبر : 198277
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 14:53
-

علوانی: عدم تمرکز و اشتباهات شاگردانم باعث شد گل‌های بدی دریافت کنیم/ روز بد تیم ما بود

علوانی: عدم تمرکز و اشتباهات شاگردانم باعث شد گل‌های بدی دریافت کنیم/ روز بد تیم ما بود

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان معتقد است که شاگردانش مقابل سایپا تمرکز نداشتند و به دلیل اشتباهات فردی، نتوانستند بر خودروسازان غلبه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نرگس علوانی پس از شکست برابر سایپا و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان در فاصله یک هفته تا پایان مرحله نهایی مسابقات گفت: بازی حساسیت خودش را داشت که اگر برابر سایپا پیروز می‌شدیم، قطعاً قهرمانی را به دست می‌آوردیم اما متأسفانه شاگردانم در نیمه اول به دلیل عدم تمرکز و اشتباهات فردی، گل‌های بدی دریافت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر شاگردانم به بازی برگشتند و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند اما امروز، روز بد تیم ما بود. چون موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از بازیکنان موقعیت‌ها استفاده نکردند. امیدوارم این نتیجه را در بازی بعد جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان درخصوص بازی هفته آینده شاگردانش اظهار داشت: هفته بعد با تیم هیئت خراسان رضوی بازی می‌کنیم و امیدوارم با شکست این تیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

علوانی درباره درگیری زیاد بازیکنان و خشونت بازی خاطرنشان کرد: بازی حساسیت خاص خودش را داشت و درگیری‌های بازیکنان زیاد بود. بازی این‌قدر خشن بود که رحمتی مصدوم شد و نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.