کد خبر : 198399
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 23:00
-

مشکلات تیم ملی کم تر از دوره قبل است

توکلی: هدف ما قهرمانی در جام جهانی است / تغییرات در کمیته فوتسال در زمان بدی اتفاق افتاد/بیشتر بازیکنان تیم ملی جوان هستند

توکلی: هدف ما قهرمانی در جام جهانی است / تغییرات در کمیته فوتسال در زمان بدی اتفاق افتاد/بیشتر بازیکنان تیم ملی جوان هستند

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر پس از ۲ هفته استراحت، اردو‌های تیم ملی آغاز شد و در حال حاضر خودمان را برای انجام چند دیدار تدارکاتی و سپس جام جهانی آماده می‌کنیم.

 

او در خصوص لغو تورنمنت اول تایلند و برگزار شدن تورنمنت دیگری در این کشور گفت: در جریان نیستم که با توجه به شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت‌ها برگزار می‌شود یا خیر. تایلند برای صعود به جام جهانی باید در پلی آف بازی می‌کرد. فکر می‌کنم با صعود تایلند به جام جهانی و قرعه کشی این مسابقات، تیم‌ها برای انجام بازی‌های تدارکاتی خود، راحت‌تر می‌توانند برنامه ریزی کنند. جدا از شرایطی که کرونا ایجاد کرده، متاسفانه فدراسیون نتوانسته در ۲ سال گذشته بازی دوستانه مناسبی برای تیم ملی تدارک ببیند. امیدوارم در فاصله باقی مانده تا مسابقات بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم.

 

توکلی در خصوص دوری طولانی مدت ملی پوشان از شرایط مسابقه گفت: ۱۰۰ درصد بازی نکردن تیم ملی در آمادگی ما تاثیر می‌گذارد. پس از رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ هیچ بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم. برای تیم ما که سوم دنیا بوده و ادعای قهرمانی دارد، شرایط خیلی سخت است. بیشتر بازیکنان تیم ملی جوان هستند و تنها ۷، ۸ بازیکن کنونی تجربه جام جهانی را دارند. بازی‌های آسیایی هم لغو شد و نشد که بازیکنان جوان محک بخورند، اما امیدوارم در ادامه بازی دوستانه داشته باشیم تا بازیکنان برای جام جهانی آماده شوند.

 

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره انتظاراتش از مسئولان جدید فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه قبل از جام جهانی ۲۰۱۶ تغییراتی در فدراسیون و کمیته فوتسال ایجاد شد. قطعا این تغییرات به تیم ملی ضربه می‌زند. با این حال خدا را شکر که انتخابات فدراسیون برگزار شد و امیدوارم رئیس جدید کمیته فوتسال بتواند با فراهم کردن امکانات و اردو‌های خوب شرایط مناسبی برای بازیکنان ایجاد کند تا از جام جهانی سربلند بیرون بیاییم. متاسفانه تغییرات در زمان بدی اتفاق افتاد، اما امیدوارم مسئولان جدید کمیته فوتسال موفق باشند، زیرا در این صورت تیم ملی ما هم موفق خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط تیم ملی برای قهرمانی در جام جهانی مناسب است گفت: اگر بخواهیم جام جهانی پیش رو را با دور قبلی این مسابقات مقایسه کنیم، باید بگویم که در آن مقطع شرایط سخت‌تر بود، زیرا دسترسی ما به سالن وزنه و استخر کمتر بود، اما خدا را شکر در حال حاضر این مشکلات را نداریم. با این حال نمی‌توانیم خودمان را فریب دهیم و باید بگوییم امکانات ما برای قهرمانی مناسب نیست. تیم‌هایی مانند اسپانیا و برزیل با هزینه‌هایی که می‌کنند و حامیان مالی که در اختیار دارند، شرایط شان بهتر است. از طرف دیگر رقیبان ما بازی‌های تدارکاتی بهتری داشتند.

 

توکلی در خصوص پرداخت پاداش‌های بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: ۵۰ درصد پاداش‌ها را بهمن ماه سال گذشته گرفتیم و ۵۰ درصد دیگر امسال پرداخت شد. باز هم دست شان درد نکند، زیرا روحیه بازیکنان در آستانه جام جهانی بالا رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.