کد خبر : 198388
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 22:26
-

با گذشت زمان می توان در مورد سراجی قضاوت کرد

جاوید : تیم های درجه یک هم بازی تدارکاتی نداشتند / لیگ بسیار با کیفیت و منظمی داشتیم/ دو سال است که بازیکنان کنار هم بازی نکردند

جاوید : تیم های درجه یک هم بازی تدارکاتی نداشتند / لیگ بسیار با کیفیت و منظمی داشتیم/ دو سال است که بازیکنان کنار هم بازی نکردند

بازیکن تیم ملی  در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتسال از آمادگی بالایی برخوردار هستند و در شرایط مسابقه قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی  در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتسال از آمادگی بالایی برخوردار هستند و در شرایط مسابقه قرار دارند. در این اردو بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند و امیدوارم با این ترکیب در جام جهانی فوتسال لیتوانی نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره  احتمال لغو تورنمنت فوتسال تایلند و شیراز بیان کرد: وظیفه ما تمرین کردن است و مسئولان فوتسال به دنبال تدارک خوبی برای تیم ملی فوتسال هستند، چرا که بدون برگزاری بازی تدارکاتی نتیجه گرفتن در جام جهانی بسیار دشوار است. امیدوارم از  این ۲ تورنمنت حداقل یکی برگزار شود تا آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شود، چون بازیکنان تقریبا ۲ سال است، که در کنارهم بازی نکرده اند. تمام تیم‌های درجه یک فوتسال نیز بازی تدارکاتی چندانی نداشته اند، اما خوشبختانه لیگ برتر فوتسال کشورمان خیلی باکیفیت و منظم برگزار شد و به نظرم تاثیر خوبی در آمادگی بازیکنان داشته است.

جاوید درباره پرداخت پاداش‌های سال ۲۰۱۸ تیم ملی فوتسال بیان کرد: صحبت خاصی درباره این موضوع ندارم، اما این پاداش پرداخت شد. این پاداش سه سال پیش هم ارزش چندانی نداشت و ارزش بازیکنان فوتسال خیلی بیشتر از این مبالغ است، اما در حال حاضر کسی دغدغه پاداش ندارد و همه بازیکنان به دنبال موفقیت تیم ملی در جام جهانی فوتسال هستند.

او درباره سراجی رئیس کمیته فوتسال گفت: من شناختی  از سراجی ندارم و باید زمان بگذرد تا در مورد عملکرد او در کمیته فوتسال قضاوت کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.