کد خبر : 198379
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 20:58
-

سراجی: تیم ملی فوتسال با برگزاری منظم اردو‌ها بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت/ موضوع فروش ساختمان فوتسال موضوع اصلی نیست

سراجی: تیم ملی فوتسال با برگزاری منظم اردو‌ها بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت/ موضوع فروش ساختمان فوتسال موضوع اصلی نیست

رییس کمیته فوتسال گفت: اگر اردو‌ها منظم برگزار شود تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد سراجی، رییس کمیته فوتسال امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

 

*تیم ملی هم اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد تا بتوانند در تمرینات به شرایط ایده‌آل برسند. متاسفانه تیم ملی نتوانسته دیدار‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد و این موضوع مربوط به شیوع کرونا میشود. البته ما به گذشته نگاه نمیکنیم و نگاهمان به آینده است. باید از فوتسال حمایت کنیم تا اردو‌ها به بهترین شکل و در زمان خود برگزار شود. من هستیم که اگر اردو‌ها منظم برگزار شود تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت.

 

*تاکنون مسابقات دوستانه ژاپن قطعی شده است. عمان و ارمنستان نیز در حال حاضر آمادگی خود را برای حضور در تورنمنت شیراز اعلام کردند. ۲ یا سه تورنومنت دیگر نیز در حال بررسی است. امروز نامه‌ای از تایلند دریافت کردیم و باید آن را بررسی کنیم.

سراجی اضافه کرد: جا دارد یک بار دیگر از اهالی فوتسال تشکر کنم که مرا پذیرفتند. پیغام‌های خوبی از آن‌ها دریافت کردم و جلساتی با آن‌ها داشتم که باید ادامه پیدا کند را تا فوتسال را به جایگاه اصلی خود برسانیم. تلاش می‌کنیم تا با کمک اقدام‌های علمی و سند توسعه فوتسال که در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد، فوتسال را بالا ببریم.

 

*مسابقات بحرین برای تیم ملی فوتبال در پیش بود و آنها باید زودتر این کار را می‌کردند. مکاتبات انجام شده و تا قبل از جام جهانی فوتسال واکسن زده خواهد شد. در این خصوص جلسه‌ای با وزارت ورزش داشتم و از آن‌ها قول مساعد گرفتم که این اتفاق در موعد مقرر رخ دهد.

 

*فروش ساختمان کمیته فوتسال؟ سوال من این است که چرا یک موضوع غیر اصلی به یک موضوع اصلی تبدیل می‌شود؟ آیا کمیته فوتسال مسئول فروش این ساختمان است؟ خیر. مسئولیت‌های کمیته فوتسال مشخص است مانند استعداد یابی و یا رسیدگی به تیم ملی و چیز‌های دیگر. کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که ساختمان تشکیلاتی فوتسال به مرکز ملی فوتسال انتقال پیدا کند تا تمام اقدامات اداری در آنجا انجام شود. تصمیماتی نیز در خصوص ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال دیگر ساختمان‌های پراکنده این فدراسیون گرفته خواهد شد.

 

*جا دارد از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم که به پرداخت پاداش‌های تیم ملی فوتسال توجه ویژه داشت و این اقدام را عملی کرد. حتی پاداش مربوط به رده‌های پایه نیز پرداخت شد که جای تشکر دارد. باید از رسانه‌ها پرسید که چرا این اقدامات مورد توجه قرار نمی‌گیرد. وظیفه ما این است که مسایل حاشیه‌ای را از تیم ملی دور کنیم و انشالله با دعای خیر مردم نتایج خوبی در جام جهانی به دست آید.

 

*قبل از اینکه به این موضوع بپردازم باید اعلام کنم که اردوی برای تیم ملی فوتسال در کیش تدارک دیده شده است و مرحله دوم اردو‌ها در آنجا برگزار خواهد شد. در مورد اردوی تیم ملی فوتبال نیز حضور طرفداران در فرودگاه از سر شوق آن‌ها به تیم ملی است و برخی حواشی نیز باید از نزدیک بررسی شود. کیش نزدیکترین آب و هوا را بحرین دارد و تیم ملی باید با این آب و هوا وقف پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.