کد خبر : 198354
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 14:29
-

واکنش تند باشگاه چیپس کامل به رای کمیته استیناف! + عکس‌ها

واکنش تند باشگاه چیپس کامل به رای کمیته استیناف! + عکس‌ها

باشگاه چیپس کامل نسبت به رای صادره کمیته استیناف بیانیه تندی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال رای کمیته انضباطی در خصوص رد اعتراض باشگاه چیپس کامل به سجاد امانی بازیکن زندی بتن کلاردشت و تایید صحت آن از سوی کمیته استیناف، باشگاه چیپس کامل در بیانیه‌ای تند نسبت به این تصمیمات اعتراض کرد.

در بیانیه باشگاه مشهدی چیپس آمده است :«در اینکه در کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون چه می‌گذرد سوال این روز های جامعه فوتبال و فوتسال ایران است بگذریم اما نمی‌توان از استناد به ضد قانون وضع شده از سوی خود قانون‌گذار به راحتی گذر کرد! چگونه و چرا اینگونه عمل میکنند هم جای سوال دارد و آیا ناظری بر اعمال و احکام این کمیته ها در ورزش کشور وجود ندارد؟ آیا دست‌های پشت پرده برنامه‌ها را کنار هم میچینند؟ فوتبال که در دید جامعه است و رسانه‌ها بیشتر به آن می‌پردازند هم احکام عجیب بسیار دارد حال چه رسد به فوتسال که نگاه و تمرکز کمتر رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند.»

در ادامه این متن آمده است :«در پرونده شکایت نماینده خراسان در لیگ دسته اول فوتسال کشور حکمی از سوی کمیته استیناف صادر گردیده (تصویر شماره۱) که استناد به بند و ماده‌ای صورت گرفته که کاملا نافی رای صادره است(تصویر شماره ۲) آیا قانون همان رای است که صادر شده است؟ اما مستندات ارائه شده بر اساس بند صادر شده رای ارائه گردیده که خود مبرهن و واضح است اما چگونه کمیته استیناف آن را نادیده گرفته است؟»

باشگاه چیپس در بیانیه خود به روند اعتراض خود اشاره کرده و آورده است :«در تاریخ۶ اردیبهشت ماه درخواست استیناف از هیات فوتبال استان به فدراسیون ارسال گردید و بعد از صدور نامه واریز مبلغ اعتراض در تاریخ ۱۳اردیبهشت ماه و ارسال آن به کمیته مطبوع نامه اعتراض در راهروهای استیناف ناپدید شده و اعلام بی‌اطلاعی نمودند که بعد از یک ماه با اصرار نماینده باشگاه که حضورا برای پیگیری در آن کمیته رجوع کرده این نامه به جریان افتاده و بدون بررسی رای همان روز صادر گردید.»

در این متن آمده است :«حال فرضیه نفوذ و دست‌های پشت پرده از آنجا قوت گرفته که قبل از اعلام رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که میتوانست تیم صعود کننده را جابجا کند قرعه‌کشی دور نهایی انجام می‌گیرد. حال فارغ از جانبداری تمام مدارک و مستندات جهت روشن شدن اذهان عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار میگیرد زیرا بهترین قاضی مردم و جامعه فوتسال خواهد بود. این عوامل خود باعث دوری و قهر صنعت از ورزش می‌شود که در حال حاضر بزرگترین چالش فوتسال کشورمان می‌باشد. با نگاه بازترو منصفانه تر که عدالت سرلوحه آن باشد در جذب و آشتی صنعت با ورزش تاثیر بسزایی دارد و نه باعث دلسردی گردد. منتظر پاسخ از افراد ذیربط هستین اگر جوابی داشته باشند!»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.