کد خبر : 198401
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 0:30
-

تیم ملی ایران می‌تواند به فینال جام جهانی برسد

حسن زاده: امیدوارم نگاه‌ها به فوتسال به طور اساسی تغییر کند/برنامه ریزی ها در شأن فوتسال نبود

حسن زاده: امیدوارم نگاه‌ها به فوتسال به طور اساسی تغییر کند/برنامه ریزی ها در شأن فوتسال نبود

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصغر حسن زاده، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: واقعیت این است که ما ۲، ۳ سال اردویی برگزار نکردیم و بازی تدارکاتی خوبی هم نداشتیم. به همین دلیل شرایط خوبی نداریم. ۳ ماه تا جام جهانی که مهم‌ترین رویداد هر رشته‌ای است، وقت داریم و با توجه به کسب رده سومی در دور قبلی مسابقات، انتظار مردم و فوتسال دوستان از تیم ملی خیلی بالا است.

 

حسن زاده افزود: برنامه ریزی‌هایی که ظرف ۳ سال گذشته انجام شد، در شأن فوتسال ایران که در جهان پرآوازه است نبود. امیدوارم در فاصله باقی مانده تا جام جهانی امکانات خوبی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و شرایط مناسبی فراهم شود، زیرا انتظارات از فوتسال بالا است. البته انتظارات به جا است، زیرا توانایی‌های بازیکنان ایرانی در دنیا زبانزد است، اما امکانات ما به اندازه انتظارات نیست. امیدوارم که فدراسیون و رئیس جدید آن دید خوبی به فوتسال داشته باشند. تیم ملی ایران با یک برنامه ریزی خوب و امکانات کافی می‌تواند به فینال جام جهانی برسد.

 

او در خصوص احتمال فروش ساختمان کمیته فوتسال گفت: این مسائل مربوط به حیطه مدیریتی است و من نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم. ساختمان کمیته متعلق به تیم‌های فوتسال است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن رخ دهد. در حال حاضر فوتسال ایران نیازمند اتفاقات خوب و نگاه مثبت است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره لغو شدن تورنمنت تایلند گفت: همان طور که گفتم در ۲، ۳ سال گذشته اردو‌های خوبی برگزار نشد و برگزاری تورنمنت هم در حد خبر بود و هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد. امیدوارم در ادامه بازی‌های خوبی داشته باشیم، زیرا این اتفاق در نتیجه گیری ما در جام جهانی تاثیرگذار است. همه منتظر درخشش تیم ملی در جام جهانی هستند، اما مردم ایران باید بدانند که در ۲، ۳ سال گذشته به فوتسال هیچ توجهی نشد.

 

حسن زاده افزود: نگاه‌ها باید به فوتسال به طور اساسی تغییر کند. همیشه تیم ملی پس از جام جهانی فراموش می‌شود و ۶ ماه تا آغاز جام جهانی بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهیم نتیجه گیری ما اتفاقی نباشد و استمرار داشته باشد، باید در طول ۴ سال برنامه داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر یکشنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۳

اى کاش این بازیکنان سن بالا و نا امید که با وجود اردو هاى خوب و امکانات اردویی درحال غر غر !!! کردن هستند جایشان را به جوانان پر انگیزه مى دادند اینا خیلى انرژى منفى در تیّم ملى دارند