کد خبر : 198437
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 13:49
-

در باب ادعای مدیری که انتصابش تسلیت گفته شد؛

سراجی دقیقا از کدام مقبولیت و محبوبیتش در فوتسال دم می‌زند؟/ فقط یک «حس حضور خدا» فاصله تا عزیزی خادم!

سراجی دقیقا از کدام مقبولیت و محبوبیتش در فوتسال دم می‌زند؟/ فقط یک «حس حضور خدا» فاصله تا عزیزی خادم!

صحبت‌های روز گذشته رئیس کمیته فوتسال در خصوص پذیرفته شدن و مقبولیتش در جامعه فوتسال شبیه به عشق‌هایی یک طرفه در رمان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته سرانجام گزینه انتصابی فدراسیون عزیزی خادم در فوتسال که قبلا گفتیم به تنهایی ۵ رای برای او در صندوق انتخاباتی ریاست ساختمان سابق سئول ریخته بود، در موضوعی غیر از سایپا و فوتبال سخن گفت تا تشابه ادعاهای او و عزیزی خادم، جور بودن در و تخته مدیر فدراسیون و رئیسی که برای فوتسال به کار گرفته عینیت یابد.

در حالی که تا چندین هفته پس از انتصاب بدون مشورت سراجی و بی‌تفاوتی او نسبت به فروش قریب‌الوقوع ساختمان فوتسال، شدیدترین واکنش‌ها از سوی بزرگان فوتسال ایران چون حسین شمس، سعید نجاریان، جنتی، کریم منصوری، افتخاری و … صورت گرفت، صحبت‌های دیروز سراجی از جنس یک افسانه به نظر می‌رسد :«جا دارد یک بار دیگر از اهالی فوتسال تشکر کنم که مرا پذیرفتند. پیغام‌های خوبی از آن‌ها دریافت کردم و جلساتی با آن‌ها داشتم که باید ادامه پیدا کند تا فوتسال را به جایگاه اصلی خود برسانیم!»

این ادعای مقبولیت و محبوبیتی که رئیس جدید کمیته فوتسال از آن دم زده آنجا جالب‌تر است که کریم منصوری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مدیران خاک خورده فوتسال، انتصاب او را اولین نفر از خیل عظیم مخالفانش به رئیس فدراسیون تسلیت گفت :«باید انتصاب بالا به پایین افراد و تقسیم مناصب بین خودشان را متوقف کنند. بابت انتخاب مهرداد سراجی در فوتسال، به عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تسلیت می‌گویم. عزیزی خادم همان روز انتخابش قول داد که با فوتسالی‌ها مشورت کند ولی او به کسانی ادای دین می‌کند که وامدارشان است.»

البته که حسین شمس نیز در واکنش تند خود علیه سراجی خبر از جلسه تنها دو مربی با او به عنوان تنها نفرات همراهی کننده داده بود که انتقاد جدید وحید شمسایی آقای گل جهان هم از فروش ساختمان کمیته فوتسال، باز حلقه را به دور این مدیر سایپایی تنگ و تنگ‌تر کرده است.

از مدیران فوتسالی هم که اخیرا تنها یک مدیر کنار سراجی دیده شده که با حکم محرومیت چند ساله فدراسیون فوتبال روبرو است و جایی برای مقبولیت از کنار او بودن باقی نمی‌گذارد. با این اوصاف مشخص نیست که رئیس کمیته فوتسال دقیقا از کدام پذیرفته شدن، محبوبیت و مقبولیت سخن می‌گوید چراکه طبیعتا اعضاء کادر فنی تیم‌ملی فوتسال، کارمندان کمیته فوتسال نمی‌توانند با تحت قرارداد بودن، موضعی مستقلانه نسبت به رئیس بالای سر خود داشته باشند.

شاید عبارت «توهم مقبولیت» در جایگاه و رفتار، کلیدی‌ترین و واقع بینانه‌ترین واژه‌ای است که در وصف ادعای اخیر رئیس جدید فوتسال و در صحبت‌های او از جنس مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون فوتبال بتوان بکار برد که البته فاصله او تا عزیزی خادم را تنها در حد یک «حس حضور خدا در تصمیمات» نگاه داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.