کد خبر : 198423
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 10:47
-

عراقی زاده:اگر تصمیمات یکطرفه و در اتاق درب بسته گرفته شود فوتسال ضرر خواهد کرد/سرمربی گیتی پسند ظرف روزهای آینده معرفی می شود

عراقی زاده:اگر تصمیمات یکطرفه و در اتاق درب بسته گرفته شود فوتسال ضرر خواهد کرد/سرمربی گیتی پسند ظرف روزهای آینده معرفی می شود

قائم مقام باشگاه گیتی پسند از وضعیت این تیم برای فصل جدید گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در حال ارائه بودجه ۱۴۰۰ به اعضاء هیات مدیره هستیم تا بتوانیم در این فصل نیز همچون گذشته در ورزش قهرمانی و همگانی (کارگری) عملکرد مناسبی داشته باشیم.
وی افزود : باشگاه گیتی پسند بعنوان یک بخش خصوصی فعال در عرصه ورزش که طی ده سال گذشته همواره در هر رشته ای که ورود کرده درکورس قهرمانی و بر روی سکو بوده همچنان با درایت هیات مدیره خود با برنامه به پیش خواهد رفت.
قائم مقام گیتی پسند گفت : با برنامه ای که جهت سال ۱۴۰۰ به هیات مدیره ارائه نموده ایم در رشته فوتسال (بزرگسالان ) و سه رده پایه (لیگ برتر) ، ورزش کارکنان و همچنین دو رشته جدید را پیشنهاد داده ایم که در حال بررسی و نظر اعضاء هیات مدیره هستیم.
وی افزود : امسال شاهد سال مهمی برای فوتسال ایران در میادین بین المللی هستیم که می طلبد ارتباط بهتری بین فدراسیون جدید و باشگاهها برقرار شود و به دور از هیاهو و جنجال تعامل دو طرفه اگر بین ارکان اجرائی فوتسال اعم از سازمان لیگ و کمیته فوتسال با باشگاهها ایجاد گردد نفع آن را در تیم ملی قوی تری خواهیم دید.
عضو هیات مدیره گیتی پسند گفت : وقتی حال باشگاهها خوب باشد در ادامه حال بازیکنان نیز خوب است و آن تسری پیدا می کند به تیم ملی ولی اگر تصمیمات بصورت یکطرفه و در یک اتاق درب بسته گرفته شود به تبع فوتسال ضرر خواهد کرد.
عراقی زاده در خصوص انتخاب سرمربی گیتی پسند جهت فصل جدید گفت : ان شاالله ظرف روزهای آتی نفر منتخب هیات مدیره را معرفی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.