کد خبر : 198407
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 8:18
-

علوانی: امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم

علوانی: امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: امیدوارم هفته آخر به صورتی رقم بخورد تا بتوانیم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نرگس علوانی گ درباره شکست در دیداری مهم مقابل سایپا در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، اظهارکرد: این دیدار حساسیت خودش را داشت زیرا اگر ما می بردیم، قهرمانی‌مان مسجل می شد و سایپا قهرمانی را از دست می داد. به همین دلیل هر دو تیم برای پیروزی می‌جنگیدند. در نیمه اول بعد از این که گل اول را خوردیم، بازی را به تساوی کشاندیم ولی در ادامه دو گل دیگر دریافت کردیم. متاسفانه در این نیمه تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم از فرصت ها بهره ببریم.

وی بیان کرد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما بازهم بازیکنانم تمرکز نداشتند و فرصت ها را از دست دادیم و متاسفانه در پایان بازنده این بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره بازی سرنوشت ساز پیش روی این تیم مقابل هیات خراسان در آبادان در آخرین دیدار لیگ برتر، گفت: این بازی سرنوشت هفت ماه زحمت تیم ما را مشخص می کند. در این بازی به سه امتیاز نیاز داریم و تلاش می کنیم که برنده باشیم. این هفته ریکاوری روحی روانی خوبی خواهیم داشت و بازیکنان مان را برای یک نبرد سخت آماده می کنیم و باید بجنگیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم هفته آخر به صورتی رقم بخورد تا بتوانیم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط فعلی چقدر احتمال قهرمانی را برای تیم خود پررنگ می دانید؟ عنوان کرد: ما همیشه امیدواریم و قطعا هر چه خواست خدا باشد همان می شود. ما تلاش مان را می کنیم و تا لحظه آخر ناامید نمی شویم. امیدمان را از دست نمی دهیم و تا لحظات پایانی بازی می جنگیم.

علوانی همچنین درباره سطح لیگ گفت: امسال لیگ متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد زیرا به خاطر کرونا مسابقات در دو گروه برگزار شد و در تیم ما نیز واقعا تیم های خوب و با کیفیت حضور داشتند. امسال تیم ها جوانگرایی کرده بودند و علی‌رغم شرایط کرونایی، لیگ خوب و پویا بود و همه تیم ها برای نتیجه گرفتن می جنگیدند.

وی در پایان درباره ادامه همکاری با تیم آبادان نیز عنوان کرد: درباره فصل بعد خیلی زود است که صحبت کنم و از آینده بی‌خبرم. دو سال است که سرمربی این تیم هستم و واقعا کار کردن در آبادان را دوست دارم و لذت می برم زیرا همه عاشق فوتبال هستند و به من انرژی می دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.