کد خبر : 198488
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:52
-

اصغری مقدم:در بازی با گیتی پسند از قطعی برق ضربه خوردیم/ادعایی برای قهرمانی نداشتیم/ایراد از شما است که از مدیرعامل باشگاه تعریف می‌کنید تا صاحب تیم شوید

اصغری مقدم:در بازی با گیتی پسند از قطعی برق ضربه خوردیم/ادعایی برای قهرمانی نداشتیم/ایراد از شما است که از مدیرعامل باشگاه تعریف می‌کنید تا صاحب تیم شوید

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال سن ایچ ساوه از بعضی مربیان بابت اقداماتی که برای گرفتن تیم در لیگ برتر انجام می‌دهند، گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم درباره کم آوردن تیم سن ایچ در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتسال برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ با بیان مطلب فوق گفت: فرق تیم‌ها در داشتن ابزار و امکانات قهرمانی است هرچه به آخر لیگ نزدیک می‌شدیم، فشار روی بازیکنان زیاد می‌شد و مصدومیت آنها را در پی داشت. در بازی با گیتی پسند و جایی که نباید، ضربه خوردیم. در آن مسابقه قطع برق سالن به ضررمان شد و بازی نیم ساعت متوقف شد. بازیکنان باتجربه خود را با این شرایط راحت وفق می‌دهند اما کار برای بازیکنان جوان سخت می‌شود.

سرمربی فصل گذشته تیم سن ایچ ادامه داد: برگ برنده برای رسیدن به قهرمانی با تیم‌هایی است که بازیکنان بهتر و قوی‌تری داشته باشند. ما در مرحله پلی آف مهدی کریمی و طاها نعمتیان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و نادر حنیفی هم با مصدومیت شدید برای سن ایچ بازی کرد. با این حال معتقدم بازیکنانم کار بزرگی را انجام دادند و در لحظه آخر قهرمانی از دست رفت.

اصغری مقدم از جمله مربیانی بود که در طول لیگ تاکید داشت تیمش ادعایی برای قهرمانی ندارد و این مسئله با کنایه و طعنه از سوی بعضی از کارشناسان و مربیان دیگر پاسخ داده شد. وی در این خصوص گفت: وقتی می‌گوییم مدعی قهرمانی، یعنی ادعای قهرمانی داریم در حالی که ما ادعایی نداشتیم. تلاشمان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی انجام دادیم. تمام فکر و ذکر و هدفمان در تمرینات و مسابقات رسیدن به قهرمانی بود؛ بدون هیچ ادعایی. خیلی از دوستان به این موضوع ایراد گرفتند و صرفاً به نقش مدیریت در نتایج سن ایچ اشاره کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایراد از شما است که از مدیرعامل باشگاه تعریف می‌کنید تا صاحب تیم شوید. اگر تیمی صاحب نتیجه‌ای می‌شود، تمام عوامل از مدیریت گرفته تا هوادار، مربی و بازیکن در آن نقش دارد. خوب نیست فقط از مدیریت یک باشگاه تعریف کنید صرفاً به این خاطر که به شما تیم بدهند. به نظرم حتی تیمی که قهرمان می‌شود هم ایراد دارد ولی اگر قرار است به نکته‌ای اشاره شود، باید تمام از تمام عوامل نام برد.

اصغری مقدم که در سه سال گذشته هدایت سن ایچ را بر عهده داشته است، در خصوص احتمال تمدید قراردادش با این باشگاه گفت: قرار شد این هفته جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشته باشیم و به جمعبندی برسیم. اگر توافق صورت بگیرد که دوست دارم در این تیم بمانم. سه سال خوب در سن ایچ داشتم و با یک مجموعه حرفه‌ای کار کردم اما اگر بخواهم بمانم باید تیم را قدرتمندتر ببندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوجی دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

مربی خوبی هستی اما یه ایراد بزرگ داری!!!
تمام بازیکن های جدیدی که گرفتی فقط نیم فصل برامون کار کردن و بعد به دلایل مختلف از تیم رفتن…
خرید خوب بکن و تا اخر فصل خوب یا بد پاش بمون لطفا اگه موندی