کد خبر : 198562
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 15:48
-

دختران آبادانی برای جام به درخشش حفاری می اندیشند!

دختران آبادانی برای جام به درخشش حفاری می اندیشند!

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر کشور در دیداری حساس رو در روی هیات خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر کشور در دیداری حساس رو در روی هیات خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور، برای آبادانی‌ها متفاوت از سال‌های اخیر بود و پالایش نفت توانست از همان ابتدا خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند. این تیم که انگیزه در آن حرف اول را می‌زد، با ارائه بازی‌های زیبا و با برنامه نیز مزد زحماتش را گرفت و از گروه خود به همراه تیم خراسان رضوی به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

 دختران آبادانی که به گفته سرمربی این تیم، از همان ابتدا شخصیت قهرمانی در آن‌ها شکل گرفته بود، در مرحله نهایی نیز با امتیاز گرفتن از دیگر مدعیان، امتیازات خوبی برای خود جمع‌آوری کردند تا اسم نفت آبادان بیش از قبل بر سر زبان‌ها بیاید.

البته آبادانی‌ها در حالی که یک هفته مانده به پایان مسابقات می‌توانستند قهرمانی‌شان را جشن بگیرند، سایپا دیگر مدعی این فصل، مانع از این کار شد و با شکست تیم پالایش نفت آبادان، جایگاه اولی این تیم در جدول را ازآن خود کرد و نفت در رده دوم قرار گرفت تا کار برای تعیین قهرمان به بازی فردا (چهارشنبه) یعنی آخرین دیدارهای هفته پایانی لیگ کشیده شود.

فردا روز سرنوشت‌سازی برای پالایش نفت آبادان است و این تیم که با اختلاف ۲ امتیاز در تعقیب سایپا است، برای بالا بردن جام قهرمانی حتما باید تیم خراسان رضوی را شکست دهد و یک چشمش نیز به ساق پای دختران حفاری در اهواز باشد تا این تیم با غلبه بر سایپا، باعث رقم خوردن دومین قهرمانی نفتی‌ها در لیگ برتر شود.

البته این‌ روزها حفاری وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد و از آن جا که دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده، مطمئنا همچون دیدارهای قبلی این مرحله، با روحیه خوبی پا به میدان نمی‌گذارد، اما آبادانی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگر منتظر درخشش حفاری در لیگ برتر هستند تا بتوانند در آبادان، جشن قهرمانی به پا کنند.

پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۱ فردا (چهارشنبه) پذیرای تیم هیات خراسان رضوی است و حفاری در اهواز از سایپا میزبانی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.