کد خبر : 198517
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 8:36
-

شمسایی:امیدوارم حضور کشاورز منجر به قهرمانی گیتی پسند شود/آقایان ضربه زیادی به فوتسال ما زدند

شمسایی:امیدوارم حضور کشاورز منجر به قهرمانی گیتی پسند شود/آقایان ضربه زیادی به فوتسال ما زدند

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره دلیل جدایی خود از این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره دلیل جدایی خود از این تیم اصفهانی اظهار داشت: قراردادم با باشگاه گیتی پسند اصفهان ۲۳ اردیبهشت ماه به پایان رسید و به همین دلیل تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

او بیان کرد: ۸ ماه خوب را در گیتی پسند پشت سر گذاشتم. حالا که از این باشگاه جدا شده ام راحت‌تر می‌توانم صحبت کنم. ابتدا جا دارد از مجموعه هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند تشکر کنم. از علیرضا جنتی، محمد حسین عراقی زاده، پوریا جنتی و همچنین از علی هواکشیان سرپرست تیم تشکر می کنم. این افراد شرایط خوبی را از لحاظ حرفه‌ای برای من فراهم کردند.

امیدوارم حضور کشاورز منجر به قهرمانی گیتی پسند شود

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: به محمد کشاورز دوست و همبازی قدیمی خودم تبریک می‌گویم. او بار دیگر به خانه خود بازگشته است. برای او آرزوی موفقیت دارم. در فوتبال اروپا وقتی تیمی بار‌ها دوم می شود به آن تیم لقب “هکتور کوپر” می دهند. کوپر شخصی بود که هر سال تا فینال اروپا می رسید اما همیشه تیم او نایب قهرمان می شد. امیدوارم کشاورز امسال گیتی پسند را قهرمان کند.

 

باشگاه حق دارد مربی خود را تغییر دهد

شمسایی درباره اینکه برخی از افراد می‌گویند اختلاف نظر‌ها باعث شد او از این تیم جدا شوید بیان کرد: باشگاه گیتی پسند به دنبال قهرمانی در لیگ برتر بود. من فصل گذشته تلاش کردم، اما قهرمان نشدیم. این حق طبیعی باشگاه است که مربی خود را تغییر دهد. من اصلا نمی‌خواهم اسم بد شانسی را بیاورم، اما اتفاقاتی که امسال برای من در گیتی پسند رخ داد در ۲۲ سال عمر ورزشی من بی سابقه بوده است. به هر حال مصدومیت‌ها و ابتلای بازیکنان به کرونا دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمان لیگ شویم.

 

فصل بعد تیمی را انتخاب خواهم کرد که مسیر برای آن هموار باشد

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند درباره اینکه آیا فصل بعد هم مربیگری خواهد کرد گفت: وقتی سیب را به آسمان پرتاب کنید هزاران چرخ می‌خورد تا به زمین برسد. من هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام. قطعا اگر بخواهم به تیمی بروم جایی را انتخاب می‌کنم که مسیرش هموار باشد. هیچگاه اصول و اعتقاداتم را کنار نمی‌گذارم. زمان شروع مسابقات فصل بعد هنوز معلوم نیست.

زندگی من با ورزش عجین شده است

شمسایی ادامه داد: امیدوارم هر چه خیر است برای من رخ دهد. من فوتسال را به خاطر مصدومیت، قلب درد، روح و جسمش که سال‌ها خاک آن را خورده ام دوست دارم. زندگی من با ورزش عجین شده است. من هر روز ۲ ساعت ورزش می‌کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره اظهارات خود درباره اینکه «چرا فردی که فوتسال ما را نابود کرده است در اردوی تیم ملی حاضر می شود عنوان کرد: حرفم با صراحت می‌زنم و ترسی از کسی ندارم. من نمی‌خواهم اسم شخصی را بیاورم، فقط به آن آقایی که خودش می‌داند چه کسی است می‌گویم که فوتسال ما را شما نابود کردی. فوتسال ما سال های اخیر  با وجود این آقا متضرر شده است. ۱۵ سال پیش قراردادم حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود و به اندازه یک بازیکن سطح اول پول می‌گرفتم. پولی که من از فوتسال در می‌آوردم از والیبالیست‌ها هم بیشتر بود، اما آن‌ها مدیرانی مثل یزدانی خرم داشتند و در حال حاضر هم مدیری مثل داورزنی دارند.

آقایان ضربه زیادی به فوتسال ما زدند

شمسایی افزود: در زمان مدیریت آقایان فوتسال ما دنبال سرباز بود. ما ۲ سال زیر پرچم ایران خدمت سربازی انجام دادیم. تمام سربازانی که در فوتسال داشتند از این راه امرار معاش می‌کردند. متاسفانه این لطمه‌ای که آقایان به فوتسال زدند هیچگاه فراموش نمی شود. آدمی که خواب است را می‌توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده است، هیچگاه نمی‌توان بیدار کرد.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: این آقایی که اطراف تیم ملی حضور دارد فوتسال ما را بیچاره کرده است. نمی‌دانم این شخص دنبال چه چیزی است. فکر نمی‌کنم فوتسال ما تا این حد کوچک شده باشد که یک نفر بخواهد برای آن تصمیم گیری کند. فوتسال ایران جزو ۵ تیم اول جهان است. در دوره قبلی جام جهانی هم موفق شدیم سوم دنیا شویم.  فوتسال ما در آسیا آقایی می‌کند و دنیا هم به تیم ملی ما تعظیم می کند. مربی تیم ملی فوتسال اسپانیا می‌گوید که تیم ملی ایران از قدرت بالایی برخوردار است و این بزرگی ما را نشان می‌دهد.

او بیان کرد: خیلی از افراد برای این رشته زحمت کشیده اند. ما در بحث بین المللی باید برای ۴ سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم. شخص مهم نیست خیلی از آدم‌ها در این مدت آمدند و رفتند. هیچ شخصی بزرگتر از فوتسال نیست. این آقا به غیر از اینکه فوتسال ما را نابود کرده کار دیگری انجام نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

اون کسى که فوتسال رو نابود کرده تو هستى وحید شمسایی !!!هر چى تیم درست و حسابى در فوتسال بود را نابود کردى از تام ایران خودرو تا فولاد ماهان و تاسیسات تهران و… فقط ادعا دارى امسال هم در گیتى با تمام نفرات تیّم ملى هیچ کارى نکردى فقط ادعا و ادعا و ادعا تماااام

اصفهان سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

وحید شمسایی با اون نتایج افتضاحى که با گیتى گرفتى کدام آدم عاقلى دیگه به تو تیّم میده ؟!! بابا اینکاره نیستى دست از مربیگرى بردار برو دنبال شغل خودت بذار فوتسال نفس بکشه