کد خبر : 198645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 10:27
-

بزوال: اطمینان دارم که به لیگ برتر صعود می کنیم / حریف تهرانی از جمله تیم‌های مدعی و سخت کوش این گروه است

بزوال: اطمینان دارم که به لیگ برتر صعود می کنیم / حریف تهرانی از جمله تیم‌های مدعی و سخت کوش این گروه است

سرمربی تیم آیندگان هرمزگان گفت: این تیم با هدف صعود به لیگ برتر فوتسال در مسابقه‌های لیگ دسته اول شرکت کرده و اطمینان دارم به این مهم دست خواهیم یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم آیندگان هرمزگان گفت: این تیم با هدف صعود به لیگ برتر فوتسال در مسابقه‌های لیگ دسته اول شرکت کرده و اطمینان دارم به این مهم دست خواهیم یافت.

هادی بزوال شامگاه سه‌شنبه بعد از تساوی تیمش برابر فولاد زرند ابرانیان اظهار داشت: تیم آیندگان در دیدار  با فولاد زرند در حالی به نتیجه مساوی سه بر سه دست یافت که بازیکنانم با کمی دقت بیشتر می توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند.
وی بیان داشت: ۲ تیم بازی جذاب و زیبایی را  به نمایش گداشتند  در این دیدار تیم ما هربارکه از حریف عقب می افتاد با تلاش مضاعف گل خورده را جبران می کرد و تیم حریف از ضد حملات خود  بیشترین استفاده را برد واز همین حربه به گل می رسید.
 بزوال ادامه داد: در مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال با تیم‌های مدعی و سر سختی روبرو هستیم و همه برای صعود به لیگ برتر می جنگند وما هم برای همین هدف و صعود به لیگ برتر فوتسال می جنگیم و مصمم هستیم که با پشتوانه مدیر عامل تیم و مسوولان ورزش و همچنین مردم ورزشدوست استان این راه سخت و دشوار را  با صعود به لیگ برتر طی خواهیم کرد.
 سرمربی تیم آیندگان هرمزگان در عین حال از بازی بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: آن‌ها در مقابل تیمی بازی می‌کردند که از نظر امکانات در سطح خوبی هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند.
وی همچنین با اشاره به بازی بعدی تیم آیندگان مقابل پاس تهران گفت: حریف تهرانی از جمله تیم‌های مدعی و سخت کوش این گروه است که بازیکنان آن‌ها در زمین خوب بازی می کنند و جزو نفرات حرفه ای هستند اما با این حال تیم ما برای پیروزی به مصاف حریف خواهد رفت.
بزوال در پایان با بیان اینکه هدف تیم آیندگان صعود به لیگ برتر است، گفت: اگر غیر از این باشد حضور ما در بازی‌ها بی فایده است، ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم به سطح اول فوتسال کشور صعود کنرده و ثابت کنیم که جوانان هرمزگان شایسته لیگ برتر هستند.
تیم‌های آیندگان هرمزگان و فولاد زرند ایرانیان  در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با حساب «سه بر سه» پایان یافت.
آیندگان در هفته دوم مسابقه مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور روز ۱۸ خرداد میزبان تیم پاس تهران خواهد بود.
 مرحله نهایی مسابقه لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود وتیم آیندگان هرمزگان در گروه دوم با تیم‌های فولادزرند ایرانیان ، پاس تهران و جندی شاهپور دزفول هم گروه است. 
در پایان از هرگروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.