کد خبر : 198661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 11:35
-

جاکیکا: منتظر حضور در لیتوانی و نشان دادن پیشرفت فوتسال آمریکا هستیم

جاکیکا: منتظر حضور در لیتوانی و نشان دادن پیشرفت فوتسال آمریکا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا قرعه این تیم در جام جهانی فوتسال و قرار گرفتن در کنار تیم های ایران، آرژانتین و صربستان را هیجان انگیز دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا قرعه این تیم در جام جهانی فوتسال و قرار گرفتن در کنار تیم های ایران، آرژانتین و صربستان را هیجان انگیز دانست.

 سایت فدراسیون فوتبال آمریکا بعد از انجام قرعه کشی جام جهانی فوتسال نوشت: «تیم ملی فوتسال آمریکا با آرژانتین، ایران و صربستان در گروه F مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال دیدار می‌کند؛ مسابقاتی که از ۱۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر در لیتوانی برگزار می‌شود. آمریکا با کسب عنوان دوم در مسابقات قهرمانی کونکاکاف برای نخستین بار از سال ۲۰۰۸ به جام جهانی صعود کرد. آمریکا جام جهانی را با بازی با آرژانتین در ۱۴ سپتامبر آغاز می‌کند، ۱۷ سپتامبر به مصاف ایران می‌رود و مرحله گروهی را با دیدار مقابل صربستان در ۲۰ سپتامبر به پایان می‌رساند.»

«دوسان جاکیکا» سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا در این خصوص گفت: این یک قرعه هیجان انگیز برای ما است. آغاز بازی‌های ما مقابل آرژانتین، قهرمان جهان یک چالش بزرگ خواهد بود اما چالشی که تیم ما آن را به هیجان تبدیل می‌کند. ایران قهرمان آسیا است و صربستان هم یکی از بهترین تیم‌های جهان است اما ما آماده خواهیم بود. منتظر حضور در لیتوانی و نشان دادن پیشرفت فوتسال آمریکا هستیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.