کد خبر : 198625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 8:00
-

سنگ‌سفیدی: به هیچ چیز غیر از فینال جام جهانی فکر نمی کنیم

سنگ‌سفیدی: به هیچ چیز غیر از فینال جام جهانی فکر نمی کنیم

ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد هدف آنها راهیابی به فینال جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد هدف آنها راهیابی به فینال جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی است.

محمدرضا سنگ‌سفیدی با بیان اینکه در گروه سختی در جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال قرار گرفتیم،  گفت: آرژانتین قهرمان جهان و آمریکای جنوبی و مدعی اول کسب جام خواهد بود و مطمئنا کار راحتی مقابل این تیم نداریم. صربستان تیم کاملا فیزیکی و جنگنده‌ای است که بازیکنان بلند قد و دونده‌ای دارد و می‌تواند کارمان را سخت کند.

او درباره کیفیت تیم ملی صربستان ابراز کرد: وقتی این تیم از قاره اروپا بالا آمده و تیم‌های قدرتمندی مثل آذربایجان، اوکراین و کرواسی نتوانستند به جام جهانی برسند، نشان می‌دهد که صربستان تیم خوب و قدرتمندی بوده و سال‌هاست روی این رشته سرمایه‌گذاری کرده است.

این ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص تقابل با آمریکا ابراز کرد: شناخت زیادی از آمریکا نداریم چون تا جایی که یادم می‌آید در جام جهانی نبوده‌اند، اما همین که امسال توانسته‌اند در قاره آمریکای شمالی و مرکزی موفق ظاهر شوند، مشخص است که نباید از آنها غافل شویم. تک تک رقبای ما سخت هستند و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

 

سنگ‌سفیدی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی ایران ابراز کرد: اردوی اول ما تمام شد و چهار روز کار بدنی سخت انجام دادیم. از فردا تمرینات ما در کیش آغاز می‌شود و بدنسازی دشوار دیگری خواهیم داشت که باید تحمل کنیم چراکه ما می‌خواهیم روی سکوی جهانی برویم. باید تفکر ما حضور در فینال و رتبه اول یا دوم باشد و به جایگاهی غیر از آن فکر نکنیم.

او درباره اینکه تیم ملی فوتسال طی سالیان اخیر دیدارهای تدارکاتی کمتری نسبت به رقبای خود داشته و کم‌توجهی زیادی به آنها شده است، عنوان کرد: الان وقت از دست دادن فرصت نیست. تک تک تیم‌های حاضر در جام جهانی و رقبای ما را می‌بینید؛ همه با آماده‌سازی فوق‌العاده به جام جهانی می‌آیند و ما هم نیاز به آماده‌سازی مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم تا در جام جهانی عملکرد موفقی ارائه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.