کد خبر : 198639
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 10:18
-

با نحوه کار صربستان آشنایی داریم

ناظم‌الشریعه: تمام گروه‌ها از گروه ما آسان‌تر هستند/ از سال ۲۰۱۷ به این‌طرف کار خاصی نکردیم

ناظم‌الشریعه: تمام گروه‌ها از گروه ما آسان‌تر هستند/ از سال ۲۰۱۷ به این‌طرف کار خاصی نکردیم

سید محمد ناظم‌الشریعه  با اشاره به گروه‌بندی جام جهانی فوتسال و قرار گرفتن تیم ملی ایران در گروه مرگ عنوان کرد: تمام گروه‌ها از گروه ما آسان‌تر هستند.

سید محمد ناظم‌الشریعه  با اشاره به گروه‌بندی جام جهانی فوتسال و قرار گرفتن تیم ملی ایران در گروه مرگ عنوان کرد: تمام گروه‌ها از گروه ما آسان‌تر هستند چراکه تیم‌های اول و سوم و دوره گذشته جام جهانی در گروه ششم قرار گرفتند. آمریکا هم ازجمله تیم‌های جام جهانی است که قدمت زیادی دارد و سابقه یکبار حضور در فینال و چهارمی جهان را دارد.

 

او در خصوص تقابل با تیم ملی صربستان ابراز کرد: صربستان یکی از تیم‌های خوب و بزرگ اروپاست. آنها تیم فیزیکی و جنگنده‌ای دارند و به نظرم با حضور این تیم و آرژانتین و آمریکا در گروه سختی قرار داریم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه پنج سال قبل با آماده‌سازی خوب و دیدارهای تدارکاتی مناسب وارد رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ شدند و به مقام سوم رسیدند، ابراز کرد: قطعا بازی‌های تدارکاتی ما قبل از شروع مسابقات آن دوره خیلی در عملکردمان تاثیر داشت ولی باید قبول کنیم از سال ۲۰۱۷ به این‌طرف کار خاصی نکردیم. باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم و حمایت لازم صورت بگیرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

ناظم‌الشریعه درباره سبک بازی صربستان عنوان کرد: آنها برای اروپای شرقی هستند که فیتنس و آمادگی جسمانی برای این تیم اهمیت دارد. در چند سال گذشته با تیم‌های روسیه، بلاروس، اوکراین و … که شکل بازی آنها مشابه صربستان است، بازی کردیم و به نحوه کارشان آشنایی داریم.

باید قبول کنیم جام جهانی سخت است. اول صعود از گروه با شرایط خوب است . باید ببینیم شرایط چه می شود. شرایط متفاوت است.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر انتخاب دست آنها بود، از بین دو تیم قدرتمند آمریکای جنوبی(برزیل و آرژانتین) کدام تیم را به‌عنوان همگروه انتخاب می‌کردند، گفت: آمریکای جنوبی دو تیم متفاوت و خوب دارد. برزیل از نظر روحی روانی متفاوت‌تر است، وگرنه آرژانتین در دوره قبل قهرمان شده و مطمئنا حریف سرسختی خواهد بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه درخواست مسابقات تدارکاتی را به مسؤولان ارائه کردیم، گفت: برنامه تیم ملی فوتسال و چند رقیب ما در بازی‌های دوستانه مشخص است و البته منتظر قرعه‌کشی جام جهانی بودیم تا تعدادی دیگر از حریفان تدارکاتی را تعیین کنیم که امیدوارم هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

 

او ضمن اعلام این نکته که امشب به کیش رسیدیم، عنوان کرد: هفته دوم بدنسازی را در کیش انجام می‌دهیم و ان‌شاالله هرچه زمان بگذرد، شرایط تیم ملی هم بهتر می‌شود. بیشتر برنامه ما در این مرحله از اردو انجم کارهای آمادگی جسمانی است و از هفته سوم و چهارم به مرور زمان کارهای تکنیکی را به تمرینات بازیکنان اضافه می‌کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه ۱۴ روز مانده به شروع مسابقات جام جهانی(۲۱ شهریور) لیست نهایی بازیکنان اعلام می‌شود، گفت: ۲۵ الی ۳۰ بازیکن را در فهرست اولیه داریم و باید تمام آنها را زیر نظر بگیریم و در رقابت‌های تدارکاتی مثل تورنمنت شیراز آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم تا لیست مدنظرمان را انتخاب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

@Anonymous1804 چهارشنبه , ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

ایشالا قهرمانیم
اینقدر خرج فوتبال کردن بیا تحویل بگیر
آدم حالش از بازی های تیم ملی بهم می‌خوره
تنها امید ما فوتسال:))