کد خبر : 198752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 17:10
-

کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است

کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است

بررسی دیدارهای گذشته تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین نشان می‌دهد آلبی‌سلسته پیروزی‌های بیشتری به دست آورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لئاندرو کوسولینو درباره همگروهی تیم ملی فوتسال آرژانتین با ایران، صربستان و آمریکا در گروه F جام جهانی لیتوانی اظهار داشت: گروه بسیار پیچیده‌ای داریم و در این باره با بازیکنان تیم صحبت کردیم. ایران و صربستان را می‌شناسیم و می‌دانیم می‌توانند ما را بیشتر به دشواری بیندازند. این جام جهانی است و برای قهرمانی در آن، هیچ گروه سخت یا آسانی در کار نیست. شما باید بازی به بازی پیش بروید و ببینید چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی در مورد دیدار نخست آلبی‌سلسته در این جام مقابل آمریکا بیان کرد: پیروزی در دیدار مقابل آمریکا می‌تواند جرقه‌ای از اعتمادبه‌نفس را در تیم ما برای ادامه کار زنده کند، اما می‌دانیم که اولین مسابقه دشوارترین بازی است و شما باید آرامش داشته باشید. بارها مقابل آمریکا به میدان رفتیم و این تیم از لحاظ فیزیکی تیمی بسیار قدرتمند است. باید هر کاری کنیم تا نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

 

کاپیتان آرژانتین که به همراه این تیم موفق شد جام قهرمانی مسابقات را در سال ۲۰۱۶ بالای سر ببرد، درباره دو رقیب اصلی آرژانتین در گروه F گفت: با صربستان در جام جهانی تایلند بازی کردیم. این تیم جنگنده است و تا آخرین توپ و آخرین لحظه می‌جنگد. من تاکنون مقابل ایران بازی نکرده‌ام، اما نتایج ما مقابل این تیم به نفع‌مان بوده است. البته ایران یکی از مدعیان و بخت‌های اصلی حضور در مراحل پایانی رقابت‌هاست.

همچنین سایت فدراسیون فوتبال آرژانتین در مورد وضعیت تیم ملی ایران نوشت: ایران موفق‌ترین تیم آسیایی جام جهانی است و در هفت دوره گذشته جام جهانی به میدان رفته است. این تیم در سال ۱۹۹۲ به مقام چهارم دست یافت و در سال ۲۰۱۲ به مراحل پایانی رسید. ایران در سال ۲۰۱۶ در کلمبیا به رهبری مهدی جاوید در جام جهانی حاضر شد و احساسات را برانگیخت.

این تیم با حذف تیم قدرتمند برزیل در ضربات پنالتی درخشید و با برتری مقابل پاراگوئه راهی نیمه نهایی شد. ایران سپس با اختلاف کمی مقابل روسیه شکست خورد، اما در بازی رده‌بندی بر پرتغال غلبه کرد تا گام بزرگی به سمت جلو بردارد. ایران برای اولین بار بدون حضور در مرحله مقدماتی به جام جهانی رسید. جام ملت‌های آسیا که دور انتخابی جام جهانی لیتوانی به شمار می‌رفت، به دلیل شیوع کرونا منتفی شد.

آرژانتین و ایران تاکنون ۹ بار با هم روبه‌رو شدند که آلبی‌سلسته در پنج مسابقه به پیروزی دست یافت. دو دیدار به تساوی انجامید و ایران هم دو بار پیروز شد. تنها تقابل دو تیم در جام جهانی، به مسابقات سال ۲۰۰۰ گواتمالا برمی‌گردد که آرژانتین با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.