کد خبر : 198655
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 8:49
-

اختصاصی futa5al/کارنامه هم گروه های ایران در جام جهانی

اختصاصی futa5al/کارنامه هم گروه های ایران در جام جهانی

تیم های آرژانتین ، صربستان و آمریکا هم گروه های ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی هستند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم های آرژانتین ، صربستان و آمریکا هم گروه های ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی هستند .

آرژانتین ؛ جدیدترین قهرمان جهان 

بررسی سابقه این تیم ها در ادوار نه گانه برگزاری جام جهانی نشان می دهد آرژانتین با سابقه ترین تیم این گروه محسوب می شود . تیمی که حتی از ایران نیز سابقه بیشتری در این زمینه دارد . قهرمان دوره گذشته جام جهانی در تمام ادوار این مسابقات حضو رداشته است و به جز قهرمانی دوره قبل عنوان چهارمی جام جهانی ۲۰۰۴ بهترین نتیجه این تیم در این مسابقات است .

آرژانتین ها در سال ۱۹۹۶ با بدترین نتیجه خود رده نهم مسابقات را به دست آورده اند.

صربستان؛ تیمی با پیشینه یوگسلاوی 

صربستان برای چهارمین بار مجوز حضور در  جام جهانی را یافتند ولی سه بار در این مسابقات به میدان رفتند . این تیم در اولین دور جام جهانی ۱۹۸۹ با عنوان یوگسلاوی وارد مسابقات شدند ولی در دور بعد به دلیل جنگ های داخلی علی رغم کسب مجوز فرصت حضور را از دست دادند و در ۲۰۱۲ نیز در تایلند سابقه حضور دارند.

ایالت متحده آمریکا ؛ درخشان در گذشته ،کم تجربه در عصر جدید

ایالت متحده آمریکا نیز شش دوره این مسابقات سابقه حضو ردارد که عنوان دومی ۱۹۹۲ و سومی ۱۹۸۹ بهترین عناوین این تیم مسوب می شود و جالبتر اینکه بهترین عنوان این تیم پس از برتری در نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر دو برابر کشورمان به دست آمده است .

این تیم در دو جام جهانی قبلی ۲۰۱۲ تایلند و ۲۰۱۶ کلمبیا موفق به راه یابی به این جام نشده بود و پس از بیش از یک دهه ناکامی موفق به صعود شده است .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.