کد خبر : 198762
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 1:32
-

حسن‌زاده: امکانات ما در حد سوم جهان نیست/ناشناخته بودن آمریکا کار ما را سخت می‌کند

حسن‌زاده: امکانات ما در حد سوم جهان نیست/ناشناخته بودن آمریکا کار ما را سخت می‌کند

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران از بی‌توجهی به آنها و عدم ایجاد امکانات مناسب گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده در خصوص همگروهی تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین، صربستان و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۱ اظهار کرد: در گروه سختی افتادیم. آرژانتین قهرمان دوره قبل و صربستان یکی از تیم‌های خیلی خوب اروپاست و فکر می‌کنم دشواری داریم و می‌توان گفت در گروه مرگ هستیم.

او ادامه داد: تیم‌های خوبی در گروه ما هستند و کارمان یک مقدار مشکل شده ولی امیدوارم بتوانیم مسابقات خوبی انجام دهیم و از مرحله گروهی بالا برویم.

ستاره ملی‌پوش فوتسال ایران با اشاره به ناشناخته بودن تیم ملی آمریکا ابراز کرد: آخرین بار در جام گرندپریکس با آنها مسابقه داشتیم، وگرنه پس از آن، نه بازی‌های آنها را دیده‌ایم و نه دیدار تدارکاتی با آمریکا انجام دادیم. البته همین ناشناخته بودن آمریکا کارمان را سخت می‌کند، اما امیدوارم پس از نخستین بازی جام جهانی، آنالیز خوبی از این تیم داشته باشیم.

حسن‌زاده درباره تقابل با تیم ملی آرژانتین که در دوره قبل به قهرمانی جهان رسید، ابراز کرد: شرایط ما و آرژانتین نسبت به پنج سال قبل متفاوت شده است. باید ببینیم بازی‌ها به چه شکل پیش می‌رود. آرژانتین یکی از تیم‌های خوب دنیاست و الان هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آنها در سید یک بودند و برای بازی‌های خوب می‌آیند ولی امیدوار هستیم بازی قابل قبولی مقابل این تیم داشته باشیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توانایی تکرار سومی جام جهانی را دارند، تاکید کرد: همیشه گفته‌ام که رتبه سوم جام جهانی در دوره قبل اصلا به امکانات و شرایط ما و تیمی که آن جایگاه را به دست آورد، هم‌خوانی نداشت و معتقدم یک اتفاق بود که فقط غیرت بچه‌های ایرانی آن را رقم زد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: اگر می‌خواهیم آن نتایج خوب و افتخار بزرگ تکرار شود و استمرار داشته باشد، باید هماهنگی‌های بیشتری صورت بگیرد؛ نه اینکه سه ماه مانده به جام جهانی همه به فکر تیم فوتسال بیفتند. پس از هر جام جهانی، امکانات و شرایط خوب باید وجود داشته باشد و نباید مقطعی به تیم فوتسال ایران توجه شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه فوتسال در تمام دنیا در حال پیشرفت است، اظهار کرد: اینطور نیست که وارد جام جهانی شویم و بگوییم خیلی راحت سوم خواهیم شد. باید امکانات ما خوب باشد ولی با وجود اینکه اصلا امکانات ما خوب نبوده و هماهنگی نشده، به مردم قول می‌دهم بچه‌های ایران همه غیرت می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا اتفاقات خوبی در جام جهانی فوتسال رقم بخورد.

او با بیان اینکه مسابقات دوستانه کمک زیادی به آماده‌سازی تیم ملی فوتسال می‌کند، اذعان کرد: بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا و اروپا کمک حال ما خواهد بود. دو، سه سالی است فوتسال ملی فراموش شده و در دو، سه ماه باقی مانده می‌گویند چه کاری برای تیم ملی فوتسال کنیم! واقعیت این است تیم ملی فوتسال فراموش شده بود و اردوی خوب و مسابقات تدارکاتی مناسبی نداشت که همین اتفاقات کار را مشکل می‌کند ولی امیدوارم در دو، سه ماه باقی مانده شرایط بهتر شود چون در گروه سختی در جام جهانی قرار داریم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.