کد خبر : 198758
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 1:26
-

ناظم الشریعه: دیدار با آمریکا بازی قرن فوتسال است/ برای آرژانتین احترام قائلیم

ناظم الشریعه: دیدار با آمریکا بازی قرن فوتسال است/ برای آرژانتین احترام قائلیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه هیچ تیمی را در جام جهانی دست کم نمی‌گیرد، گفت: آمریکا برایمان ناشناخته است ولی دیدار با این تیم بازی قرن فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم قرعه کشی نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال روز گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه ششم در کنار آرژانتین، آمریکا و صربستان قرار گرفت. این رقابت‌ها شهریور و مهر ۱۴۰۰ به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ، در این خصوص گفت: باید قبول کنیم که همه بازی‌های در جام جهانی سخت است. در جام جهانی قبل مراکش تیم آرژانتین را خیلی اذیت کرد. هر تیمی که به جام جهانی آمده، شرایط خوبی دارد. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و باید تلاش کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی ادامه داد: صربستان تیم خیلی خوب است و در این چند سال بازی‌های زیادی انجام داده است. آنها یک تیم فیزیکی همراه با تاکتیک هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: آمریکا برایمان یک تیم ناشناخته است اما آنها هم قدمت ایران را در جام جهانی دارند و در نخستین دوره حضور داشتند. آمریکا اخیراً نایب قهرمان منطقه کونکاکاف شده است.

ناظم الشریعه گفت: تکلیف آرژانتین هم که مشخص است. این تیم قهرمان دوره گذشته جام جهانی است و سال گذشته قهرمان آمریکای لاتین شد. احترام خاصی برای آرژانتین قائل هستیم. به نظرم تمام گروه‌ها سخت است ولی به نسبت کار تیم‌ها در گروه نخست راحت‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص رویارویی با آمریکا یادآور شد: نگاه من به عنوان مربی به این بازی مثل سایر مسابقات است. هرچند در گذشته ایرن دو بار با آمریکا بازی کرده است اما به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم این مسابقه می‌تواند بازی قرن باشد. شاد نگاه بیشتر رسانه‌های دنیا روی این مسابقه باشد ولی همانطور که گفتم نگاه ما ورزشی است.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی فوتسال می‌تواند در جام جهانی صعود کند و به مراحل پایانی برسد؟ اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. بازیکنان نیاز به حمایت دارند و خودشان هم باید باهوش باشند. باید حمایت شویم و بازی دوستانه انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره اینکه آیا حضور در تورنمنت تدارکاتی تایلند منتفی شده است؟ گفت: جلسه‌ای با کمیته فوتسال برگزار کردیم. مقرر شد این کمیته با سازمان لیگ فوتسال هم جلسه‌ای داشته باشد تا برنامه‌ها هماهنگ شود و بعد از آن تصمیم گیری کنیم. اطلاعی از نتیجه این جلسه ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

یکى این ناظم الشریعه رو از برق بکشه بیرون جوگیر شده !! اون فوتبال امریکا بود که سطحش برابر و بالاتر بود و بازى زیبایی شد نه فوتسال امریکا که محلى از إعراب نداره مثل بسکتبال ما در جهان در مقابل امریکا !!! حالا برو توى حاشیه بجاى تمرکز روى مسابقات!!