کد خبر : 198811
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 18:45
-

فرصتی که با بی‌توجهی ناظم‌الشریعه از دست رفت/ فرق تورنمنت صدرا با تایلند چه بود؟

فرصتی که با بی‌توجهی ناظم‌الشریعه از دست رفت/ فرق تورنمنت صدرا با تایلند چه بود؟

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از حضور در تورنمنت تایلند که جام جهانی کوچک نام گرفته، انصراف داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته قرعه‌‌‌‌کشی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی در محل فیفا برگزار و تیم ملی کشورمان با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه شد. تیم ملی فوتسال ایران طبق برنامه قرار است ۲۳ شهریور در اولین بازی به مصاف صربستان برود اما موضوعی که وجود دارد این است که تیم ملی هنوز نتوانسته بازی‌‌های تدارکاتی مناسب داشته باشد و همیشه سیدمحمد ناظم الشریعه  از این موضوع گلایه داشته است.

این اعتراضات باعث شد که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به فکر هماهنگی دیدارهای تدارکاتی باشد. از این رو با کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی وارد مذاکره  و حتی نامه‌نگاری هم شد. تا اینکه تورنمنت صدرا، ژاپن و تایلند مورد موافقت قرار گرفت.

فدراسیون تایلند ضمن ارسال دعوت نامه‌‌‌ای به فدراسیون کشورمان و با  قبول کلیه هزینه‌ها، از تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی لیتوانی جهت حضور در تورنمنت این کشور که جام جهانی کوچک نامگذاری شده، دعوت به عمل آورد. گویا این مسابقات قرار است با حضور تیم‌‌هایی از کشورهای آمریکای جنوبی و شمالی، آسیایی، اروپایی و. .. در تیرماه برگزار شود.

البته این تورنمنت مورد موافقت فدراسیون و کمیته فوتسال قرار گرفت اما این بار برعکس، مورد موافقت سرمربی تیم ملی واقع نشد. وی مدعی بود این مسابقات فقط با حضور تیم‌‌‌های آسیایی برگزار می‌‌‌شود و خروجی برای تیم ملی نخواهد داشت که در نهایت این فرصت خوب که کادر فنی می‌‌‌توانست بازیکنان جوان را خارج از کشور محکی جدی قبل از جام جهانی لیتوانی بزند، از دست رفت.

بازی‌های تدارکاتی در هر سطحی که باشد می‌تواند به هر تیمی کمک کند و کادر فنی آن تیم بهتر می‌‌تواند بازیکنان خود را محک بزند که می‌توان گفت. اما سوالی که مطرح است و باید سرمربی تیم ملی پاسخگو باشد، این است که چرا همیشه از دست کمیته فوتسال و فدراسیون از نداشتن دیدارهای تدارکاتی مناسب شاکی بوده و دائم از طریق رسانه‌ها صحبت و معترض بوده، حالا که تورنمنت تایلند قطعی شده، از حضور در این مسابقات انصراف داده؟ اگر مشکل حضور تیم‌‌‌های آسیایی در تورنمنت تایلند است، تورنمنت صدرای شیراز هم قرار است با حضور تیم‌های آسیایی برگزار شود. واقعا مشکل کار کجاست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

مربی ایران یعنی محافظه کاری و ترس ببینید الکنو چقدر در تیم والیبال به جوانها میدان می دهد و ترسی هم ندارد