کد خبر : 198813
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 18:54
-

چه کسی دستیار ناظم‌الشریعه می‌شود؟

چه کسی دستیار ناظم‌الشریعه می‌شود؟

معمای دستیار سرمربی تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی لیتوانی پیچیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز به عنوان دستیار محمد ناظم الشریعه در جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال نام برده می شد در نهایت این چهره روانه تیم گیتی پسند اصفهان شد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. این در حالی است که قرار بود کشاورز به عنوان مربی تیم ملی معارفه شود اما حضورش در اصفهان و امضای قرارداد با این تیم باعث شد تا پروسه حضور او در تیم ملی فوتسال منتفی شود.

در این میان ناظم الشریعه همچنان قصد تقویت کادر خود را دارد تا در کنار محمدرضا حیدریان یک چهره دیگر را هم در کنار خود داشته باشد.

محتمل ترین گزینه برای این سمت محمد هاشم زاده است. او که تجربه سال ها همکاری با ناظم الشریعه در تیم ملی را دارد سال گذشته و در پی عدم دریافت مطالباتش از فدراسیون فوتبال به پیشنهاد باشگاه گیتی پسند پاسخ مثبت داد و در کنار وحید شمسایی روی نیمکت این تیم نشست اما با پایان لیگ برتر حالا او مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارد و با توجه به اینکه در جام جهانی قبلی نیز همراه تیم ملی بود می تواند گزینه خوبی برای مربیگری باشد.

البته شنیده می شود ناظم الشریعه تا حدودی بابت اتفاقات رخ داده و جدایی او  ناراحت است اما می توان به بازگشت هاشم زاده به تیم ملی فوتسال امیدوار بود.

از سوی دیگر از جواد اصغری مقدم نیز به عنوان گزینه دیگری که می تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند نام می برند. مربی موفق تیم سن ایچ در سال های اخیر اگر مثل کشاورز با پیشنهاد چشمگیری مواجه نشده و البته وسوسه حضور در جام جهانی را داشته باشد می تواند به عنوان مربی به تیم ملی اضافه شده و به ناظم الشریعه کمک کند.

در هر صورت باید دید ظرف روزهای آینده کدام چهره به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی فوتسال اضافه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

هاشم زاده بیغم تاجیک اصغری مقدم گزینه های نهایی هستن که باهاشون صحبت شده و برنامه دادن