کد خبر : 198834
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 14:11
-

اصغری مقدم به دنبال اولین قهرمانی خود و کراپ

اصغری مقدم به دنبال اولین قهرمانی خود و کراپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های حاضر در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و پا به نقل و انتقالات گذاشته‌اند. تیم‌ها در حال پوست‌اندازی و ایجاد تغییرات لازم در نیمکت هستند و چالش بزرگ هر تیم انتخاب انتخاب نفر اول تیم و نیمکت به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های حاضر در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و پا به نقل و انتقالات گذاشته‌اند. تیم‌ها در حال پوست‌اندازی و ایجاد تغییرات لازم در نیمکت هستند و چالش بزرگ هر تیم انتخاب انتخاب نفر اول تیم و نیمکت به عنوان سرمربی است.

 

هفته گذشته گیتی‌پسند تکلیف نیمکت خود را مشخص کرد و محمد کشاورز را به‌عنوان جانشین وحید شمسایی و سرمربی جدیدش انتخاب کرد، اما در اولین ساعات هفته جدید نیز مدیران کراپ الوند با جواد اصغری‌مقدم، بازیکن سابق تیم ملی به توافق رسیدند.

 

اصغری‌مقدم که طی سال‌های اخیر در تیم سن‌ایچ ساوه حضور داشت و ساوجی‌ها را در آخرین فصل به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل کرد، اما در هفته پایانی دست شاگردان اصغری‌مقدم از رسیدن به جام کوتاه ماند.

حالا این مربی جوان در تیم کراپ حضور دارد؛ تیمی که برای قهرمانی برنامه دارد و اصغری‌مقدم که به‌عنوان سرمربی تمام رده های بالایی جدول از جمله نایب قهرمانی را تجربه کرده این فصل به دنبال اولین قهرمانی خود و کراپ خواهد بود.

منبع:ورزش‌ سه

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.